de sims 2 installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sansites

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
Ik probeer ze te installeren maar dan zegt de pc dat ik een Graffice kaart ofzi nodig heb met Direct0.9 ofzo.. wie kan me helpen?

Bedankt!

Hoi,

Geef eens op welke videokaart of merk pc of notebook je hebt want het spel heeft directx 9 nodig en kan je videokaart dit aan daarom mijn vraag.

Videokaart ondbekend
Computer merk Dell

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

De Dell heeft die ook nog een type?
Of deze eens proberen.

Laatst bewerkt:
Hi,

Het is misschien een domme vraag maar Waar of hoe ik kan ik dat type vinden

Groeten
Sansites

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Je hoeft niet steeds te quoten hoor scheelt weer ruimte en blijft overzichtelijk.
Geen type plaatje achterop of zo?
probeer ander de optie in mijn vorig bericht eens.
dell en toshiba zijn twee verschillende merken

@Modag
Nu heb ik het gedowload
Maar nu komt er een andere pop-up
Zie afbeelding NaamloosDD.jpg

En type: Pentium

Laatst bewerkt:
doe eens start/uitvoeren en type daarin dxdiag welke dx versie zie je daar?

Hoi,

Ja zo te zien heb je geen videokaart die dus directx 9 ondersteund en pentium is processortype kijk een met de optie van basdejongg

@basdejongg of @Modag
Het is een domme vraag maar wat is een servicetag? Dell ofzo

Heet het ook een serienummer

Laatst bewerkt:
Hoi,

Op de link van basdejongg even blauwelink onde het invulscherm klikken en dan wordt automatisch de servicetag gevonden dit is een tag voor dell die aangeeft de gegevens van de pc notebook zo ook de hardware bouwjaar etc.

@Modag Ik denk dat je voorleggen bedoeld. dan staat er dit: To Be Filled By O.E.M.

@Modag

Is er een andere mogelijke oplossing? Ik snap er niks van ik stuur wel een mail naar de sims

Hoi,

Kom je denk niet verder mee naar sims mailen, maar in de link van pcwizard staat rechts boven Download latest release als je deze aan klik wordt pcwizard gedownload en dan kan je deze installeren en deze geeft je hardware weer

Dit is de hardware, volgens PCWizard..

Kunnen jullie me verder helpen?

Hardware.jpg

Hoi,

Lol die zegt dat je zelfs directx 11 hebt dus zou deze melding niet moeten komen:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan