De sims 2 loopt ineens vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Claudia93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Hallo allemaal,

ik heb speciaal voor mijn probleem een account aangemaakt omdat ik even niet meer weet wat ik het beste kan doen nu.
Voorheen liep het spel hartstikke goed, had veel downloads erin maar nooit last van gehad, gisteren nog wat nieuwe dingen gedownload en ineens liep hij al vast bij het laden van het beginscherm. Ik heb toen om te kijken of het aan de downloads lag en mijn hele downloads map leeggehaald (wel backup gemaakt), toen deed ie het weer goed.
Ik heb toen wat downloads weggegooid en ze weer terug in de map gezet van het spel, toen deed hij het nog steeds prima. Ik heb gisteren 2 extra uitbreidingen geïnstalleerd en ook toen liep het spel goed met de downloads.

Echter vandaag heb ik via Origin een extra uitbreiding gekocht en nu loopt hij vast wanneer ik bijv. een nieuwe familie wil maken of een bestaand gezin wil laden. Als ik de downloads er uit haal doet hij precies hetzelfde. Kortom; ik kan nu eigenlijk niet meer dit spel spelen, en ik weet niet wat nu het beste is. Wellicht alles er af gooien en opnieuw installeren? Mijn computer even goed laten nakijken door een virusscanner?
Overigens heb ik nog genoeg ruimte op mijn computer 230GB en een werkgeheugen van 3GB dus die zou dit spel makkelijk moeten kunnen afspelen toch?

Ik hoop dat iemand weet wat ik nu het beste kan doen, alvast bedankt voor het lezen! :)

maar de sims2 zit wel veel gebruikt wel veel geheugen miss kan je anderen schijf denk ik hoor weet nog niet zeker maar of miss zit je schijf vol of virus dat je downloads dat paar waar virus op zit had ik ook bij de sims 3 had ik rivertown gedownload
dan ging hij langzaam toen ik die in had miss ligt aan je downloads weet niet zeker

ik hoop dat je het snapt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan