De sims 2 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarlijnK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Hallo
ik heb hetzelfde probleem. Alleen kan ik het wel spelen op deze laptop (van mijn zusje, met mijn eigen laptop geen problemen) , volgens Can I Run It. Alle eisen kloppen. Patch is ook al geinstalleerd. Sims 2 blijft nog steeds hangen bij het laden van een gezin. Alle programma's die RAM geheugen in beslag nemen uit gezet, heeft niet geholpen.

ik heb een laptop met Windows Vista Basic. Acer laptop, Aspire 5715Z.

Please help :( nu speelt m'n zusje steeds The Sims 2 op mijn laptop en ik wil Sims 3 ook gewoon kunnen spelen :p

Thanks!

Carlijn, zou je de uitslag van de test in zijn geheel kunnen posten? Heb namelijk het vermoeden dat ook jou videokaart niet word ondersteunt, ondanks de uitslag.

En the sims 3 zal ook niet werken op deze laptop als dat het geval is.

(Thanks Kwark)

Laatst bewerkt:
Ohja sorry, ik zit nooit op fora omdat ik er nooit iets van snap :') ben a-technisch :p
ehm... hoe moet ik een afbeelding toevoegen? moet ik hem dan eerst ergens op internet plaatsen ofzo?

Je kan de uitslag ook gewoon kopieren en plakken, zeg maar. Dat is misschien makkelijker.

Of het plaatje bijvoegen als bijlage. De paperclip als je een bericht plaatst. Anders inderdaad uploaden naar internet en via plaatje toevoegen verwjizen naar het geuploade bestand.

Laatst bewerkt:
Hier een link naar de eisen van het spel the sims 2: http://thesims2.ea.com/help/detail.php?help_id=21

Je ziet onderaan een aantal videokaarten die ondersteunt worden. Jou kaart (onboard kaart en niet geschikt voor games helaas) staat daar niet tussen. Dit is ook wat het probleem veroorzaakt. Daarbij betreft het ook nog eens een laptop dus het plaatsen van een nieuwe videokaart is geen optie.

The sims 3 stelt nog hogere eisen en zal ook niet gaan werken helaas.

Dus ondanks dat de test zegt dat het kan, is dit hier niet het geval.

Wat mij echter nog niet duidelijk is, is of het nou jou laptop is die the sims 2 en 3 niet aan kan of de laptop van je zusje. Dat is nog een beetje verwarrend.

Laatst bewerkt:
het is de laptop van mijn zusje. Ja wat vooral raar is, vind ik, is dat ik een oudere laptop had dan zij (voor mijn huidige. Mijn huidige is een HP, mijn oudere een Acer), en die speelde wel The Sims 2 zonder problemen. Die had een lagere grafische kaart dan de laptop van mijn zusje kan ik met zekerheid zeggen (de Acer was namelijk uit begin 2006, die van mijn zusje is uit 2008)

Daarnaast doet het spel het wel, hij blijft alleen vast hangen bij het laden, dus ik snap niet dat de videokaart het dan niet aankan. Een familie aanmaken en dergelijke gaat namelijk wel.

Op mijn eigen laptop staan nu de Sims 2 en de Sims 3 (de Sims 2 voor mijn zusje, zodat ze hem iig nog wel kan spelen) en daar ervaar ik gelukkig geen problemen mee :) af en toe download een patch maar tot 99% (nog zo'n vaag probleem) maar verder is hij niet eens sloom :D

Thanks iig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan