De sims 2 reageert niet DirectX9.0c

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nahdie

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Heej,

Ik heb vanmiddag bij de intertoys de sims 2 gekocht, en ging thuis gelijk achter de leptop zitten om het te installeren, maar hij reageert er niet op! Ik heb het vaak genoeg geprobeert maar er komt geen begin, ook als ik kijk bij Deze computer staat er geen de sims 2 bij,

Nouja ik heb niet alleen een leptop maar ook nog een computer Windows XP op mijn kamer staan dacht dat ik hem hier wel kon installeren, Ging allemaal goed downloaden is voltooid en kon niet wachten tot dat ik kon beginnen met spelen
Drukte op het icoontje op het bureaublad de sims 2 krijg eerst een beeld voor van de sims 2 en dan Dat ik DirectX 9.0c moet downloaden en nog iets met de grafische kaart.

DirectX 9.0c gedownload als ik wat in typ bij uitvoeren komt er ook te staan dat ik hem heb gedownload.

Heb een jonge gevraagd die er wat van af wist maar kwam ik ook niet verder mee hij zij dat het niet kon op de computer en hij vond het raar van de leptop dat die er niet op reageert.

Weer bij begin af aan dus.

Heeft iemand misschien een antwoord op deze vragen ik zou zoooo blij zijn als die het doet heb al bijna 2 jaar geen sims meer gespeeld ivm dat die het ook opeens niet meer deden reden daar van weet ik niet meer.

Alvast bedankt!!!

Liefs nahdie

heb je wel de juiste cd gekocht? in de winkel liggen cd's vn de sims met hun titels maar dit is slechts een 'update'. hierdoor heb je de nieuwe kledy e.d. MAAR je moet eerst de game installeren voordat je de 'update` kunt installere en spelen!

De sims 2 is als het goed is niet compatibel met windows vista.. heb je windows vista op je laptop ?

/

Is De sims 2
Staat verder niks onder van uitbreidingspaket of iets in die buurt gewoon De sims 2

En het is windows XP geen vista of hoe je dat noemt :P

Zelfde probleem...

Ik heb vanmiddag bij de intertoys de Sims 2 gekocht, en ging thuis gelijk achter de leptop zitten om het te installeren, maar hij reageert er niet op! Ik heb het vaak genoeg geprobeert maar er komt geen begin, ook als ik kijk bij Deze computer staat er geen de sims 2 bij,

Bij mij reageert de CDrom/PC ook totaal niet. Alsof er geen CDrom in zit. Ik heb XP pro. Andere oude en nieuwe games worden wel probleemloos geïnstalleerd.
En het is geen SIMS upgrade.

Weet iemand wat het probleem is ?

Laptops hebben een zwakke Chip. Dus kunnen niet tegen grote spellen als de sims 2. Maar hoe dat op de computer niet kan? geen idee. Mis. te weinig geheugen. Zoja? probeer dit. ccleaner. Dat ruimt onnodige dingen op. En ook onzichtbare onnodige dingen! veel succes! xx

@ Silver Voldoen zowel de laptop als de pc wel aan de eisen die je nodig hebt om het spel te spelen?

Surf met laptop en pc eens naar deze site: www.canirunit.com en zoek het spel op in de lijst. Klik daarna op de grote button en er word gekeken of je het spel kan spelen.

Verder is directX9 gewoon meegeleverd op de cd van het spel en hoef je deze niet appart te downloaden. Tijdens de installatie geeft het spel wel aan of je directX wilt installeren.

Trouwens, je kan beter zelf even een vraag openen dan in de vraag van een ander verder te gaan. Is een stuk overzichtelijkker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan