De sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Hallo beste mensen,

Ik weet niet precies waar ik deze vraag moet stellen, maar ik heb maar besloten het hier te doen.

Ik heb hier De Sims 2 in huis, en ik wil er graag een back upje van maken. Nu is De Sims 2 beveiligd met Safedisc V2, een lastige beveiliging dus. Kan ik deze CD's branden? En hoe moet dat dan?

Alvast bedankt.

Groeten Bertal

Hallo !

Als je even googled vliegen de site's waar dit wordt uitgelegd je om de oren.

Ik mag je daar (denk ik) hier niet mee helpen.

Maar een back-up voor eigen gebruik is toch gewoon legaal? En dat googlen heb ik al geprobeerd, maar ik vind dat allemaal zo vaag...

hoi

ja backup mag altijd, je hebt hem tenslotte gekocht. dus waarom zou je het er niet over mogen hebben? alleen om een backup te maken van een goed beveiligde cd is lastig. maar ik zou het zo doen.

download en installeer winiso (crack winiso even is makkelijker, hoef niet persé)
zet alle bestanden en mappen van cd1 van de sims in een nieuwe isomap
doe dat vervolgens ook met cd 2 3 4
brand vervolgens die iso's op cd, 4 cd's dus, of op 1 dvd, ken ook nog.

maarrr
als je de sims van die backup wilt installeren heb je wel daemon tools nodig en een crack, tenzij je na de installatie gewoon de originele cd erin doet om te spelen, dan heb je geen crack nodig.

succes. kommie er niet uit, dan hoor ik het wel.

Dus gewoon alle mappen selecteren, en dan kopieeren eigenlijk? Je hoeft het dus niet eens via een brander te branden?

Dus gewoon alle mappen selecteren, en dan kopieeren eigenlijk? Je hoeft het dus niet eens via een brander te branden?

jawel, je moet ze wel branden.
maar eerst zet je per (originele cd) alle bestanden en mappen in een iso. voor cd 1 2 3 4.
dus in totaal heb je dan 4 iso's
en die iso's brand je dan vervolgens op 4 cd's of op een dvd
of had je de dvd versie? nee toch?

jawel, je moet ze wel branden.
maar eerst zet je per (originele cd) alle bestanden en mappen in een iso. voor cd 1 2 3 4.
dus in totaal heb je dan 4 iso's
en die iso's brand je dan vervolgens op 4 cd's of op een dvd
of had je de dvd versie? nee toch?

Nee, ik had het over de normale CD versie. Maar dan is het niet zo moeilijk allemaal. Nog ff een crack bij zoeken en klaar toch? Maar moet ik dan een crack bij cd 1 2 3 4 zoeken? of alleen bij de speelCD?

Nee, ik had het over de normale CD versie. Maar dan is het niet zo moeilijk allemaal. Nog ff een crack bij zoeken en klaar toch? Maar moet ik dan een crack bij cd 1 2 3 4 zoeken? of alleen bij de speelCD?

alleen bij de speel cd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan