De sims deluxe zonder CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skitty

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Berichten
64
Hallo mensjes:),

Ik wil de sims graag weer spelen en ik heb hem pas geleden geinstalleerd... maar ik wil het eigenlijk zonder cd spelen. Ik heb een no cd crack die werkt... maar dan wordt het spel oppeens engels terwijl hij in het nederlands geinstalleerd was:confused:... weet iemand hoe ik het weer terug in het nederlands kan krijgen of weet iemand misschien een crack die wel nederlands is. Ik wil het trouwens zonder CD spelen, omdat mijn cd-speler raar doet... dus ik vertrouw het even niet om een cd er in te gooien

mvg

Akua
 
Ook al in het instellingenmenu geprobeerd te veranderen?
En aan de crack zal het waarschijnlijk niet liggen, maar we mogen op Helpmij geen link geven naar een andere.
 
Het ligt denk ik wel aan de crack. Je moet een Nederlandse No-cd crack hebben. Waarschijnlijk heb je een Engelse no-cd gebruikt.
Gebruik google om een nederlandse te vinden. :thumb:
 
Bedankt voor de snelle antwoorden:D

ik heb heel google al afgezocht... maar ik kan echt geen nederlandse vinden... maarja misschien moet ik nog harder zoeken want een nederlandse moet er wel zijn!:rolleyes:
 
opnieuw installeren en een nieuwe dvd speler kopen.
is toch nodig.

een nederlandse patch ga je niet vinden.
 
Ik neem aan dat het de normale is (geen sims 2). Als je daarbij een uitbreiding installeert, heb je toch altijd de 1e sims nodig. Kan je daarvoor niet een Nederlandse no-cd zoeken?
 
ja misschien wel!... ik heb hier ook abracadabra en beestenboel liggen namelijk:D
 
Volgens mij bestaan er geen Nederlandse no cd cracks =(...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan