De Sims2 zonder CD spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ISO bestand kun je ook inladen in Deamontools. Zie voor uitleg de link van Chielio.

Laatst bewerkt:
mijn enige vraag hoe moet ik met CloneDVD2 een image branden.
Sims is geen ISO. en je kan alleen ISO. als image branden.

Is de Sims wel een DVD versie, anders heb je niks aan CloneDVD. Wat voor bestand is de Sims nu?

Tja, helaas moet er ook gewerkt worden, dus kon niet eerder antwoorden.;)

Als je de dvd hebt, kun je met Clonedvd een image laten maken. Uit m'n hoofd, want ik heb CloneDVD niet geinstalleerd staan, "Create DVD image".

Volgens mij is het maken van een image helemaal niet nodig...

TS heeft de CD/DVD van de Sims, deze lijkt volgens de startpost op meer dan 1 PC geinstalleerd...

Dus alleen een no cd crack, die sowieso nodig is bij de Sims, ook bij gebruik van een image, is voldende om het probleem op te lossen volgens mij

hi
is het al gelukt om een image te maken met clone dvd?
je moet natuurlijk kiezen om een game dvd te klonen ,zet die images in een map op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvind als je moet mounten met daemon.

CloneDVD kan gewoon een 1:1 kopie van de dvd maken.(image)

naamloos.PNG

Wat moet ik nu aanklikken??:)

Volgens mij is het maken van een image helemaal niet nodig...

TS heeft de CD/DVD van de Sims, deze lijkt volgens de startpost op meer dan 1 PC geinstalleerd...

Dus alleen een no cd crack, die sowieso nodig is bij de Sims, ook bij gebruik van een image, is voldende om het probleem op te lossen volgens mij

Mee eens, dit is de makkelijkste oplossing. Geen gedoen met images. Gewoon op google zoeken naar een no cd crack voor The Sims 2

Ik kan geen no DVD crack vinden voor Sims2.
Wie kan me een werkende link sturen.
En wat moet ik met een crack?

We kunnen idd geen directe link geven, maar kan je wel een tip geven:

Typ bij google in: Sims2 + Nodvd, en je krijgt links genoeg. Let wel dat je de te vervangen bestanden eerst even hernoemd of back-up van maakt.,

suc6

En wat moet ik met een crack?

De crack die je hebt gedownload kopieer je en plak je in de map van The Sims 2 over de oude .exe heen. En het is inderdaad handig om de oude .exe op een veilige plaats te bewaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan