de start knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo Mensen,

Probleem,hoe kan het dat je de startknop indrukt en dat je dan niet meer in het menu komt.Hij blijft maar op en neer gaan als je er op drukt.Je komt er niet in .Wie o wie weet raad.En als je op internet wil,kun je niks in drukken als je een site wil hebben.Doe ik resetten de computer dan gaat het allemaal even goed.Maar na een paar minuten gaat het weer weg.Ra Ra



Groet Indiaan


Indiaan2539@hotmail.com
 
Je probleem beschrijf je niet echt duidelijk.

Ik begrijp dat je het start menu niet kan openen en niet op internet kan. Wil je je vraag wat verduidelijken. Wat gebeurt er precies?
 
Bij dit soort vreemde zaken moet ik altijd aan spyware denken, of een virus.
 
Start knop

Ja dit dacht ik ook al spyware en virus.Ik ga gewoon alles opnieuw instaleren,en dan is het probleem opgelost.En moet hij maar beter opletten met al die troep.


Bedankt Groet Indiaan.
 
Laatst bewerkt:
Start knop

Hoi Tanja

Ja dat weet ik,ik ga toch alles opnieuw installeren.En ga alles op een cd zetten met drive image.Als er dan weer iets is ,kan ik het snel terug zetten.Gebruik ik zelf ook altijd.Dit voorval is al vaker gebeurd.Ik dacht een snelle oplossing te vinden,voor dit probleem.Hij had ongeveer 700 virussen die je niet meer fatsoenelijk weg krijgt.Spybot ken ik.Niet slecht,en Tiscali dat is mijn provider en de scanner heb ik ook gebruikt.doe veel mensen helpen die problemen hebben met computers,en installeer ze ook regelmatig.Nee ik kom er wel uit.


Bedankt voor je hulp.

Groet indiaan1960
 
Goed idee om van een schone installatie een image te maken:thumb:

Je komt er wel uit. Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan