De tekst van 101 Word-documenten samenvoegen zonder ze te openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Iemand heeft me 101 Word-documenten gestuurd, om te redigeren. Ik wil die teksten graag in één document hebben, zodat ik de woorden snel kan tellen en bijv. een verkeerd gespeld woord snel overal kan corrigeren. Natuurlijk kan ik 101 keer plakken en knippen, maar dat is veel werk en levert een lamme arm op. Is er een mogelijkheid al die teksten in één keer in een nieuw superdocument te krijgen? Ik heb Office2003.

Alvast bedankt voor je antwoord,
I.

Afgezien van een antwoord op je vraag, hoe krijg je die tekst uit het "superdocument" daarna weer verspreid over 101 afzonderlijke documenten?

Ik heb even gekeken en het niet zo'n probleem om een soort van super zoek en vervang functie te maken.
Dus eentje die alle documenten in een bepaalde map langs gaat om bijvoorbeeld "woort" te vervangen door "woord".
Alle tekst uit de 101 documenten kan dus zeker naar 1 superdocument worden gehaald waarbij dan de hiervoor beschreven functie wordt gebruikt om een woord te redigeren in alle 101 documenten waar de tekst origineel uit afkomstig is.
Daarmee is de vraag in m'n vorige reactie dan ook beantwoord.

Als dat is wat je wilt dan wil ik wel proberen dit te maken.
Uitdaging, want zoiets heb ik nog nooit eerder in Word gedaan maar lijkt me wel leuk.

Dat hoeft niet, ze blijven samen in dat superdocument. Dat doc. gaat tenslotte naar een drukker.

Laatst bewerkt:
Ok, nog een stukje eenvoudiger dus.
Je wilt een functie die de tekst uit alle documenten in een bepaalde map ophaalt en in dat superdocument plaatst.

Ik heb het werkende in Office 2007 omdat ik hier niet anders heb maar zal het morgen even in Office 2003 testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan