De tweede balk van boven is ineens weg!

• Onderwerp starter Onderwerp starter jovis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jovis

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Ik mis ineens de balk waarop Bestand-Bewerken-Beeld-Extra-Bericht-Help op staat, heel vervelend.
Ik heb Outlook Express 6. Wieowie helptmij...

Hoi,

Je hebt dan nog één werkbalk op je scherm staan?
Aan de rechterkant van deze balk zie je naast de 'knoppen' nog een grijs stukje.
Ga hierop staan met de muisaanwijzer en klik op de rechter-muisknop. Je kunt nu weer de werkbalk 'standaard' aanklikken.

Vreemd. Dat is nou juist de balk die ik niet zou kunnen uit-vinken.
Maak eventueel en screenshot van o.e. en plaats die hier.

Het heeft even moeten wachten, Paul-RT en TeuGem, want het ging over de PC van mijn vriendin die in nood zat en ik kon van hier af niet zien wat er aan de hand was.
Het blijkt dat die standaardballk helemaal niet weg is, alleen de menuknoppen lijken verdwenen. Als je goed kijkt staan ze helemaal rechts, ik zie daar alleen 'Bestand' en 'Bew.... . Links staat 'Weergaven', met het veld waarin je kunt kiezen wat je wilt laten weergeven.
Op mijn eigen PC zie ik dat 'Weergeven' op een aparte balk hoort te staan, die je kunt aanzetten door te rechtsklikken in de standaardbalk (en aanvinken).
Misschien kom ik er nu zelf wel uit. Het lijkt me het beste dat ik de discussie nu stop, met dank voor de moeite, en dat ik terug kom als het toch niet gelukt is.

Links naast "Bestand" zit een dun vertikaal stippel-lijntje.
Als je die exact aanwijst, krijg je een andere muis aanwijzer.
Nu kun je de lijn naar links slepen, zodat alle knoppen weer zichtbaar zijn.

Goed zo, dat zal geen probleem zijn! En bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan