De ultieme wie kraakt 'em....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Call me blond... maar srry ik snap er echt niets van! kan iemand misschien even uitleggen hoe je die code dan moet weten? gokken ofzo?:confused:
 
owh... als ik het de hele topic helemaal had gelezen had ik het al wel begrepen... :rolleyes:
 
Makkelijk! Code 3 had ik wel wat problemen mee, maar na (o.a. VB) mijn codekennis weer uit mijn hersensoep gegraaid te hebben kwam ik voorbij dit level. Ben nu bezig met 4.
 
Geplaatst door computernerd
Makkelijk! Code 3 had ik wel wat problemen mee, maar na (o.a. VB) mijn codekennis weer uit mijn hersensoep gegraaid te hebben kwam ik voorbij dit level. Ben nu bezig met 4.
vandaar dak er niet voorbijkom...ik kan geen vb :D (php 4ever :p, of tot de volgende taal diek ga leren :D)
 
Met VB kom ik iig niet ver. Ik snap level 4 niet :confused:. Ik heb de variabelen van send_em_on uit elkaar geplozen, maar het werkt niet!!!

Aan de code:
<script language="javascript">
function checkPass(un, pw)
{
if (un == 'NerdHacker')
{
if (pw == 'hackingisgr8')
{
alert(';0)');
location.href = send_em_on;
}
else
alert('oops');
}
else
alert('um....no');
}
</script>
Heb ik ook niks aan. Hartstikke nep.

Dit heb ik gekregen dankzij send_em_on: (niet teveel verklappen :p), ben ik in de buurt????
is this level five?.......no........dont think so.........hell.....where the hell are you?............

Nou, ik ga maar weer verder puzzelen.....

Laat maar, ik ben er alweer voorbij. Een mysterieus tijdelijk bestandje wist mij te helpen (hint, hint)
Level 5: slik....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan