De verbinding met de server werd geherinitialiseerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grayfox14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
3
Sinds twee dagen geleden doet mijn firefox en internet explorer het niet meer.
Hierbij gaat het om de volgende foutmelding:
" De verbinding met de server werd geherinitialiseerd . "

Het rare is dat downloadprogramma's zoals Utorrent en on online spellen het nog wel gewoon doen. Echter internet + msn doet het niet.
Tevens doet internet het op de andere twee computers met dezelfde router wel, dus dan ga ik er vanuit dat er een fout zit in mijn computer, maar weet niet wat.

Heb ook al verschillende site's bezocht met deze foutmelding, maar niet één oplossing werkte.

Misschien weet iemand hier een oplossing?

Alvast bedankt.
 
1. Zet (tijdelijk) dat download-gebeuren af en kijk of je het probleem dan ook hebt.
2. Check op spyware etc. hier een goede start daarmee.

Succes,

Tijs.
 
1. Zet (tijdelijk) dat download-gebeuren af en kijk of je het probleem dan ook hebt.
2. Check op spyware etc. hier een goede start daarmee.

Succes,

Tijs.
Beide gedaan, allebei geen resultaat helaas. Heeft wel wat spyware gevonden, maar had geen resultaat op het internet.
 
Dan heb ik geen direct idee, dus hoop ik dat anderen nog tips hebben.

Tijs.
 
probeer eens om alleen internet aan te hebben staan. utorrent, msn, limewire of andere download/internet programma's af te sluiten.
Ik heb namelijk eigenlijk precies hetzelfde als ik een torrent probeer te downloaden. dan daalt mn snelheid tot ongeveer 10% en kan ik soms wel 45 sec wachten voordat een pagina geladen is (als ik geluk heb).

Bij sommige servers is torrents downloaden belastend, dus proberen ze die te blocken. het stomme is dat dan niet de download wordt geblokt, maar juist andere dingen zoals msn, internet e.d
 
Hiero precies hetzelfde probleem. tijdens het downloaden van torrents kan de computer geen internet pagina's meer laden, ook het verbinden met battle.net word een probleem. vaak als ik het torrent programma even uitzet doet alles het na een minuutje of 3 weer. maar als ik dan eenmaal op battle.net ben en ik zet torrent weer aan is het allemaal geen probleem... zeer vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan