de verbinding valt steeds uit?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mstrjPp0-jasper

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2006
ik heb een beveiligde router (van SWEEX) die een draadloos netwerk heeft, en gewoon een LAN netwerk. het probleem is dat de verbinding op diverse computers steeds uitvalt. op de laptop (draadloos) en de normale computers.
ik moet dan de internetstekker er uit en er in doen, of de router resetten.

de router opnieuw installeren werkt ook niet want dat heb ik al een paar keer gedaan.

kan iemand mij misschien helpen??

groeten jasper :D

ja, die heb ik, alle laatste drivers.
zou het iets te maken hebben met een ip conflickt?

want de laptop doet het op de zaak zonder problemen:confused:

jasper

Als je op je router DHCP hebt ingeschakeld en je laat al je computer die je op de router hebt aangesloten automatisch een IP-adres verkrijgen, dan zal je niet een IP conflict krijgen.

Is het zo dat je verbinding meteen op alle computers op dezelfde tijd uitvalt of is het op de een wel en op de andere niet?
Van welke provider heb je een verbinding?

hij valt op verschillende tijden en verschillende computers uit.

we hebben een router van cps (computer store) beveiligd

en de internetprovider is van @home

jasper

ik heb een beveiligde router (van SWEEX) die een draadloos netwerk heeft, en gewoon een LAN netwerk. het probleem is dat de verbinding op diverse computers steeds uitvalt. op de laptop (draadloos) en de normale computers.
ik moet dan de internetstekker er uit en er in doen, of de router resetten.

de router opnieuw installeren werkt ook niet want dat heb ik al een paar keer gedaan.

kan iemand mij misschien helpen??

groeten jasper :D

Ik heb dit ook voorgehad en heb de router moeten vervangen. De router was wel al 4 jaar oud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan