De verkenner loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutch-Dosje

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
Hallo lui,

steeds als ik b.v. op marktplaats.nl een foto bij een advertentie wil plaatsen en deze ga zoeken via de verkenner dan krijg ik een explorer foutmelding en gooit ie alles eruit, dus de verkenner en de internet browser.
Krijg dan de melding of ik het rapport naar Microsoft wil verzenden.
Ik heb XP overigens.
Bij andere programmas gebeurt dit ook dus steeds als ik iets ergens aan wil "attachen" via de verkenner of "mijn computer"
Help !

Rinus
Best

Gebeurt het alleen bij het invoegen van bestanden?
zoals bv. in word een foto vanop je HD invoegen?

mss even je systeem gegevens posten...

Hey Seedorf,

het gebeurt precies zoals je zegt.

bedankt voor je reactie.

heb je een tip voor me ??

Hoi,

bij nader inzien blijkt het dus om een internet explorer fout te gaan en niet de verkenner daar ik nu gezien heb dat de fout zit in
"iexpore.exe" en dit is toch de internet explorer executable ?

Iexplore.exe is inderdaad internet explorer.

Uninstall IE dan eens en instaler em trg opnieuw let wel op dat uw pc IE 6.0 aankan instaleer anders een vorigere versie... want dan kan som ook wel de oorzaak zijn...

Wat je ook kan doen is van een schone lei beginnen, dus back-up je belangrijke bestanden, doe een format, install windows opnieuw samen met je progies voer "selectieve" win update's uit en't probleem zal wel verdwenen zijn tenzij het een hardware issue is maar dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien het type van het probleem...

Toen ik er achter kwam dat het IE ging heb ik op deze site in de IE probleem database gekeken en daarmee wat ge-expirimenteerd met de suggesties die ik daar tegen kwam en het lijkt erop dat ik het probleem meester ben.
Maar bedankt voor al je hulp.

Rinus
Best

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan