Hallo,
Voor het volgende probleem heb ik nog geen oplossing
Ik moet voor mn werk een kalibratieprogramma maken met de volgende mogelijkheid om een lijst te printen van de eerstvolgende kalibratiedata.
In een nog te maken tabel heb ik de volgende velden
- datum van de 1ste kalibratie
- Kalibratiefreqentie (in maanden)
- datum uitgevoerde kalibratie
- datum volgende kalibratie
In het veld "datum volgende kalibratie" moet dan steeds de volgende kalibratie datum komen, afhankelijk van de 1ste kalibratie, systeemdatum en kalibratie freqentie en niet van het veld "datum uitgevoerde datum".
Liefst nog een melding indien datum volgende kalibratie is overschreden indien geen kalibratie is gedaan. Maar ik ben al blij als ik al iets heb om aan te werken
Ik hoop dat dat dit duidelijk genoeg is voor een reactie.
Bedankt in ieder geval.
Sbach
Voor het volgende probleem heb ik nog geen oplossing
Ik moet voor mn werk een kalibratieprogramma maken met de volgende mogelijkheid om een lijst te printen van de eerstvolgende kalibratiedata.
In een nog te maken tabel heb ik de volgende velden
- datum van de 1ste kalibratie
- Kalibratiefreqentie (in maanden)
- datum uitgevoerde kalibratie
- datum volgende kalibratie
In het veld "datum volgende kalibratie" moet dan steeds de volgende kalibratie datum komen, afhankelijk van de 1ste kalibratie, systeemdatum en kalibratie freqentie en niet van het veld "datum uitgevoerde datum".
Liefst nog een melding indien datum volgende kalibratie is overschreden indien geen kalibratie is gedaan. Maar ik ben al blij als ik al iets heb om aan te werken
Ik hoop dat dat dit duidelijk genoeg is voor een reactie.
Bedankt in ieder geval.
Sbach