de volgende updates zijn niet geinstallerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenj

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Berichten
9
de volgende updates zijn niet geinstallerd

KB922770: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 2.0
KB917283: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 2.0

hoe kan dit
 
Omdat je een illegale windows versie hebt
Omdat je ze niet geinstalleerd hebt
Omdat je datum en tijd verkeerd staan
Omdat je harde schijf vol is


Zo maar even een greep uit de duizenden mogelijkheden die dit probleem kunnen veroorzaken. Wegens een gebrek aan goede uitleg kan ik hier helaas geen beter antwoord op verzinnen. Graag iets meer info over de klacht.
 
Omdat je een illegale windows versie hebt
Omdat je ze niet geinstalleerd hebt
Omdat je datum en tijd verkeerd staan
Omdat je harde schijf vol is


Zo maar even een greep uit de duizenden mogelijkheden die dit probleem kunnen veroorzaken. Wegens een gebrek aan goede uitleg kan ik hier helaas geen beter antwoord op verzinnen. Graag iets meer info over de klacht.

hij doet het altijd tot deze updates
 
Nogmaals, ik wil je rustig helpen maar ik heb meer informatie nodig. Sinds wanneer krijg je deze melding? Heb je .NET 2 wel geinstalleerd? Het zijn beide updates voor .NET 2 dus als je die niet geinstalleerd hebt houd t natuurlijk snel op.

Met dingen als, hij deed het normaal wel, kan ik natuurlijk niet veel.
 
Installatie is mislukt

Foutcode: 0x64C
Probeer de update nogmaals te installeren of raadpleeg een van de volgende bronnen voor ondersteuning.

Ga voor zelfhulp naar:

Veelgestelde vragen
Oplossingen zoeken
Windows Update-nieuwsgroep
 
KB928416: Microsoft .NET Framework 3.0: x86
dit is de eerste fout code in geschiedenis
 
Kijk, daar kan ik wat mee.

Waarschijnlijke oorzaak: De oorzaak voor de foutcodes ligt normaal gesproken bij een fout in de .NET Framework-installatie of bij een inconsistentie in de status van de MSI-database.

Mogelijke oplossing: De installeer .NET 2 en herinstalleer hem. Probeer dan de updates opnieuw te installeren.
 
deze is wel geinstaleerd KB928416: Microsoft .NET Framework 3.0: x86
 
Kijk, daar kan ik wat mee.

Waarschijnlijke oorzaak: De oorzaak voor de foutcodes ligt normaal gesproken bij een fout in de .NET Framework-installatie of bij een inconsistentie in de status van de MSI-database.

Mogelijke oplossing: De installeer .NET 2 en herinstalleer hem. Probeer dan de updates opnieuw te installeren.

Dit al geprobeerd?
 
klik op start --> instellingen --> configuratiescherm. Selecteer hier software. Vink bovenin beeld het vinkje voor geinstalleerde updates aan. Selecteer uit de lijst de betreffende updates en klik op verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan