De wallie-card

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
hoi, ik heb een paar vraagjes over de wallie - kaart ik heb er van gehoord dat je credits op habbo ermee kan kopen. ik wil graag advies. welke walliecard kan ik het best kopen. eentje van 5, 10, of 20euro en als ik 20 euro aan credits besteed van wallie moet ik dan nog een kopen of opladen?

alvast bedankt.

Dat hangt helemaal van jezelf af wat jij ermee wil dat kunnen wij hier niet voor jou beslissen zo opgelost?

hoi, ik heb een paar vraagjes over de wallie - kaart ik heb er van gehoord dat je credits op habbo ermee kan kopen. ik wil graag advies. welke walliecard kan ik het best kopen. eentje van 5, 10, of 20euro en als ik 20 euro aan credits besteed van wallie moet ik dan nog een kopen of opladen?

alvast bedankt.

Ik raad je aan om er een van 10 te nemen.
Die geeft meer dan 80 credits geloof ik en dat is al heel wat om mee te beginnen:p

je walliecard kun je kopen maar niet opwaaderen

als je bijv 20 euro walliecard koopt en je gebruikt maar 10 euro dan heeft die kaart nog 10 euro over die kan je dan gebruiken voor een andere keer

als je dan nog meer kaarten wilt gebruiken voor 1 betaling dan moet je de code invoeren van de andere kaarten die je hebt gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan