de website met hoge ambities...

Status
Niet open voor verdere reacties.

youworld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2011
hallo,

sinds kort ben ik bezig met mijn eigen website, www.youworld.nl *KNIP*ik ben al een week of twee online en mijn website maakt echt succes. Alleen wil ik weten wat er beter kan gaan? volgens jullie...

mvg,

administrator Youworld

:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)
Ik heb de directe link naar de shop verwijderd, gezien dat commerciële reclame is.

Ik zou er ook nog even iemand bij halen die naar de spelling van de teksten kijkt. Ik zeg niet dat mijn spelling helemaal correct is, maar als ik alleen al naar de homepage kijk, zie ik al een aantal fouten... Hieronder de tekst door jou geschreven met daaronder mijn tekst.
Hallo bezoeker,

Welkom op de gloednieuwe vernieuwde Youworld! vroeger kende je ons als youworld.tk, maar sinds kort zijn we terug te vinden op youword.nl!

Niet alleen is onze domeinnaam veranderd, maar ook de inhoud en de layout van onze website. U vind op onze website netals vroeger; nieuws, poll, muziek, live tv en radio. Op de vernieuwde site vind u veel meer! wij hebben daarbij geopend; forum, chat, events, webshop, downloads en een twitter.

Ons vernieuwde en jonge webteam werkt er hard aan om meer aan onze website toe te voegen, heeft u vragen/ suggesties of klachten? dan kunt u ons mailen op; info@youworld.nl

Ook jou nummers op Youworld?
klik HIER

Hallo bezoeker,

Welkom op de gloednieuwe vernieuwde Youworld! Vroeger kende je ons als youworld.tk, maar sinds kort zijn we terug te vinden op youword.nl!

Niet alleen is onze domeinnaam veranderd, maar ook de inhoud en de lay-out van onze website. U vindt op onze website net als vroeger: nieuws, poll (ik zou hier van maken 'een poll' of 'polls'), muziek, live tv en radio. Op de vernieuwde site vindt u veel meer! Wij hebben daarbij geopend: forum, chat, events ('event' is het Engelse woord voor 'gebeurtenis', maar misschien kan dit wel blijven staan), webshop, downloads en een Twitter.

Ons vernieuwde en jonge webteam werkt er hard aan om meer aan onze website toe te voegen. Heeft u vragen, suggesties of klachten? Dan kunt u ons mailen ('mailen naar' klinkt beter, of 'bereiken op') op: info@youworld.nl

Ook jou nummers op Youworld?
Klik HIER

Zo, heb ik weer even lekker de mierenneuker uitgehangen :P Het is niet de bedoeling je website af te kraken, maar van een goedlopende website verwacht ik wel goede spelling...

Verder ziet de lay-out er netjes uit!

Heb er wel geteld 1 minuut erop gekeken, en om eerlijk te zijn. Ik ben er niet echt kapot van, van hoe die website eruit ziet, wat de inhoud is, etc ...

Ik ben het met Phr3ak eens. Er zijn duizenden van dit soort sites en nog beter ook. Daarnaast voldoet je webshop niet aan de wet kopen op afstand.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan