De werkbalk faalt

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkid

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Als mijn pc langer aanstaat , gaat opeens mijn werkbalk vreemd doen.

Ik heb windows vista home (niet de basic)

de werkbalk gooit alle icoons door elkaar en als ik op start druk krijg ik een leeg scherm
Ook is het niet mogelijk om programmas te openen

hoelang heb je dit probleem al?
Heb je al op virussen, spyware en adware gescand?

of probeer anders eens systeemherstel

hoelang heb je dit probleem al?
Heb je al op virussen, spyware en adware gescand?

of probeer anders eens systeemherstel

Allemaal al geprobeerd.

Maar het probleem is, zodra het weer bezig is kan ik niet systeemherstel uitvoeren. Omdat het niet lukt om programmas te openen.

zodra ik mijn pc herstart , is het allemaal voorbij

voer dan systeemherstel uit wanneer je het wel nog kan :thumb::D

Beste Darkkid,

gebruik je ook een firewall? Het kan zijn dat je pc wordt aangevallen (hoeft niet, maar ik sluit niets uit ;)).
Het klinkt alsof iemand heeft zitten te rommelen in het register (niet per se iemand op uw computer, enfin u kent het wel).
Kijk ook even of uw map met persoonlijke data (Muziek, documenten, etc) nog bestaat.
Typ het volgende in verkenner of Internet Explorer in om te zien of die naar de juiste map leidt:
%USERPROFILE%
Mocht systeemherstel en deze oplossing nou niet werken omdat er in het register is geknoeid, dan lijkt het erop dat de pc opnieuw geinstalleerd moet worden. U kun natuurlijk ook even hier kijken of dit een oplossing is: http://windowsxp.mvps.org/AllPrograms.htm.

Groeten.

Laatst bewerkt:
Weet je wat het vreemde is.

Alles werkt maar zodra ik ARES open begint het

Dan lijkt het te liggen aan ARES. Het kan zijn dat u dit programma heeft gedownload met een ongewenste extra. Hetzelfde als bij Messenger Plus. Die werdt ook op verschillende websites aangeboden met extra spy- en adware. Het kan zijn dat de virusscanner dit over het hoofd ziet omdat de bestandsnamen lijken te kloppen.
Probeer het programma te deinstalleren en download het nogmaals vanaf de officiele website.

Groeten :)

gebruik gewoon alternatieven als dat nog niet werkt...
er zijn er veel betere als ares of je kan met torrent gaan werken, gegarandeerd meer resultaten :D
maar stel je vraag dan eens in het p2p topic als je zou willen veranderen van ares

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan