De wizard zoek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Hoe krijg ik de wizard terug?
1e keer startte hij op met de wizard, en nu krijg ik dit.
attachment.php
 

Bijlagen

  • nero.jpg
    nero.jpg
    49,9 KB · Weergaven: 150
als Nero gestart is:

tabblad "Help"
bovenste optie aanvinken: "Gebruik de Nero-Wizzard"
 
Laatst bewerkt:
ik schreef niet als "Express" is gestart, maar als Nero "volledig" is gestart en dan het tabblad rechtsboven. (Help)

Ik had wellicht duidelijker moeten vermelden dat het om het Help-tabblad gaat als Nero is opgestart en dat het niet gaat om het vraagteken binnen het welkomstscherm van Express.
 
NU, terwijl het welkomstscherm van Express voor je staat, even kiezen voor het maken van een DATA (data)-schijf, en in het vervolgscherm links onder (2e knoppie van links) kiezen voor NERO.

Je krijgt nu een popupje dat je overschakelt naar de "gewone" Nero.

Dan het tabblad enz....
 
en de grap is dat ik nog wat over het "hoofd" zag ook. Je kan ook gelijk al vanuit het welkomst schermpie van Express naar Nero -> De button rechts naast het vraagtekentje (Nero) ............... = dezelfde button als in het vervolgschermpie.

En mocht je in de toekomst besluiten toch de Express te willen gebruiken, laat dan het vinkje staan bij het helptabblad en schakel binnen Nero over naar het 5e icoontje van links (zwart gefriemel met pijltje) en je gaat via een popupje naar Express.

Een volgende opstart van Nero geschiedt dan weer gewoon met de Wizzard, ALS je tenminste het vinkje in Help aan hebt laten staan.....................
 
Laatst bewerkt:
attachment.php

Krijg ik te zien als ik op die knop klik.
 

Bijlagen

  • nero.jpg
    nero.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 100
nee, ff helemaal terug naar af................

als je Nero sluit en je start 'm opnieuw vanuit Start -> Programma's, dan MOET 'ie opstarten in een van de volgende "vormen":

Nero "normaal" dan wel in de Wizzardmodus. (De laatste als je het vinkje heb aangezet............zie hierboven).

Als bij jou Express start als je Nero vanuit Start -> Programma's opstart, dan is er iets helemaal "mis" ???

De Express functie start namelijk NOOIT standaard op. Je kan er alleen naar "schakelen" vanuit de Nero "normaal".

Als Express blijft starten, dan Nero ff verwijderen en opnieuw installeren schat ik zo in, er zijn wellicht een paar bitjes omver gevallen...............................???
 
Ja,

nou wordt 'ie fraai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moet passen !!!!!!!!!!!!!

Wippen en opnieuw installeren, iets anders kan IK niet verzinnen !
 
attachment.php

Ik had net geen reboot gedaan achteraf, zou dat het hem hebben gedaan?
 

Bijlagen

  • nero.jpg
    nero.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 77
he,he

ik begon al bijna aan ............ te twijfelen...............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan