Dead Space 2 leest geen gedownloade savegames

Status
Niet open voor verdere reacties.

JobNij

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb zonet een aantal verschillende (lees: van verschillende plekken, waarschijnlijk zijn het dezelfde savegames) savegames voor Dead Space 2 gedownload. Maar als ik Dead Space 2 open, en een van savegames wil selecteren, dan staat de gedownloade savegame er niet tussen. Maar als ik een eigen savegame ga spelen, en ik ga naar een opslagpunt, dan staat de gedownloade savegame er WEL bij!
Dead Space herkend de savegame dus wel, maar ik kan 'm niet selecteren bij het starten van een spel

Heeft iemand dezelfde problemen, of (nog liever) een oplossing?

Alvast bedankt!
Job

(hiervandaan heb ik een savegame gedownload)

misschien dat de game waarvan die saves komen gepatched was, of dat jouw versie gepatched is.
en dat de beide games dus een verschillende versie hebben, dat zou een mogelijke verklaring zijn.
ik weet t niet hoor, heb deze game nog niet, maar dit was wat me te binnen schoot.
misschien zit er een email adress bijgelevert bij de saves, en kun je diegene mailen?

leon

Ik heb het zelf al ontdekt. Als je het spel opstart, en je hebt een volledig spel gedownload, dan kan je niet kiezen voor 'load game', maar dan moet je kiezen voor 'new game+'. Hierdoor start je een nieuw spel, dat doorgaat met de spullen die je in een vorige ronde hebt gekregen. Je begint dus eigenlijk een nieuwe ronde !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan