dead space alleen met xbox controller??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
325
Hallo allemaal

Pas geleden ''dead space'' gekocht,ff geinstalleerd,en spelen maar...
Toen kwam ik erachter wat een ongelofelijke ***besturing dit spel heeft:evil:

Heb ik een ''logitech precision'' gamepad gekocht en dacht lekker spelen,jammer!!! werkt dus niet.
Nou heb ik gelezen dat mensen hem met een xbox-controller spelen op de pc.

Dus werkt deze game dan alleen met een xbox-controller???
Moet toch niets uitmaken lijkt mij??

groet van hobie1:thumb:
 
Hallo allemaal

Pas geleden ''dead space'' gekocht,ff geinstalleerd,en spelen maar...
Toen kwam ik erachter wat een ongelofelijke ***besturing dit spel heeft:evil:

Heb ik een ''logitech precision'' gamepad gekocht en dacht lekker spelen,jammer!!! werkt dus niet.
Nou heb ik gelezen dat mensen hem met een xbox-controller spelen op de pc.

Dus werkt deze game dan alleen met een xbox-controller???
Moet toch niets uitmaken lijkt mij??

groet van hobie1:thumb:

je zegt het eigelijk zelf al

Nou heb ik gelezen dat mensen hem met een xbox-controller spelen op de pc.

mare k zal ff voor je kijken
voor de zekerheid

en toen vond ik dit

Ended up in here after a google search..

To ALL playing on PC that seem to have a hundred pound mouse it is due to a setting in the options. By defauly VSync is enabled which synchronizes your FPS with your monitors refresh rate. This ALMOST ALWAYS slows you input response. The second I started playing I know there was something wrong after disabling VSync the game was perfect. At this time I have RA3, FA3, Fable 2, Crysis Warhead, and FarCry and of all those Dead Space is ABSOLUTELY my favourite, I can't get enough of it. Then again Fallout 3 was a major letdown BORING..


The question I wasted to ask is how did you get your 360 controller to work with dead space. I have connected mine using the usb charger and it properly installed. However in game I get no response at all, nothing.

Hope I helped you get the most out of Dead Space
 
Laatst bewerkt:
yo thankss

Khad al bijna een x-box controller gekocht,hieruit blijkt dus weer dat die het dus niet doet met dit spel.
Ik baal er wel van 30eurie naar de maan,want tis echt niet te spelen met toetsenbord.

bedankt voor je response

groet hobie1
 
Hey, ik had zelf ook problemen met de besturing van dead space tot ik "PhysX" in het options menu uitzette...daarna werkte de besturing perfect:thumb: op de vaag gekozen toetsenbord knoppen na dan:confused:
 
besturing perfect??

Vsync uitgezet in menu,maar ik vindt het nog steeds waardeloos.
Wat baal ik hiervan:shocked::shocked:,want het spel ziet er super uit.
Kheb het al paar uur geprobeerd,maar zit meer te schelden dan te genieten hahhaha

En omdat het een soort third-person shooter is,speelt dit vele malen beter net een game-pad.
 
ik heb Dead Space zelf met enkel mn keyboard en muis gespeeld, en ja, in t begin was t inderdaad knap wennen, maar t was te doen en na een tijdje raakte ik er zelfs aan gewend.

toch ben ik ergens na 1/3 van de game gespeeld te hebben gestopt, niet zozeer meer om te besturing maar omdat ik maar moeilijk de optie van tegen wanden etc op klimmen kon uitvoeren, (optie;anti zwaartekracht schoenen aanzetten).

van wat ik me ervan herinner is dat je echt PRECIES op de juiste plaats moet staan alvorens je tegen een muur op kunt lopen. en dit exacte punt is dus NIET van te voeren aangegeven. stond dus maar op 4 vierkante meter heen en weer en voor en achter te lopen in de hoop eindelijk dat ene punt te vinden.

daarbij kwam dat de puzzels knap moeilijk zijn, voor mij bedoel ik, hou niet zo van puzzles.

toch, de game ziet er echt fraai uit, (op de monsters na dan, die hebben zo'n begin jaren 2000 plastic look, wat het schrikeffect behoorlijk teniet deed).

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan