deamentools

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens93

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
beste lezer

ik heb een versie van deamentools gedownload en wil het gebruiken.
ik heb van een paar games een iso bestand gemaakt met 'alcohol 120%'
ik wil dit spel spelen maar dan vraagt dit progamma om de cd/dvd
ik heb wel gelezen dat er iets met een crack moet gebeuren maar zou iemand me uit kunnen leggen waar ik dat vanddan kan halen en mij het gebruiken met deamentools even uit kunnen leggen?

bedankt

Waar je het vandaal haalt mag ik niet vertellen, want dat mag niet en als goed is heb je dat gelezen:P
Als je de crack hebt die je van het internet hebt gehaalt(de virusscan er even over heen want er zit veel kwade stuff op het internet, dan moet je de crack in de map plakken waar je hem geinstalleerd hebt dus bijvoorbeeld C:programfiles/naamvanjouwgame dan moet je hem vervangen, daar vraagt hij waarschijnlijk ook naar.

Ik hoop dat je het snapt:rolleyes:

Waar je het vandaal haalt mag ik niet vertellen, want dat mag niet en als goed is heb je dat gelezen:P
Als je de crack hebt die je van het internet hebt gehaalt(de virusscan er even over heen want er zit veel kwade stuff op het internet, dan moet je de crack in de map plakken waar je hem geinstalleerd hebt dus bijvoorbeeld C:programfiles/naamvanjouwgame dan moet je hem vervangen, daar vraagt hij waarschijnlijk ook naar.

Ik hoop dat je het snapt:rolleyes:

hoi
een beetje dus als ik het goed heb moetje die crack in de game map gewoon tussen de bestanden zetten en dan moet het kunnen. maar mijn grooste probleem is waar ik die crack vandaan moet halen heb wel site's gevonden voor de crack maar waar je dat kan downloaden?? maar ik snap dat je dat niet mag zeggen. maar is die crack een algemeen of per game verschilend?
groet Rens

hoi,
nog een klein vraag je is de crack van bepaalde soorten zo als 'safedisc' of is dat gewoobn de gamenaam?
groetjes Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan