Deamon tools foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hey,

Ik probeer Deamontools 4 te installeren op een laptop en krijg de volgende foutmelding.
Iemand enig idee wat k hier mee moet?? Ik heb de installatie maar even afgebroken.

Bijlagen

• Deamon fout.jpg
    Deamon fout.jpg
    21 KB · Weergaven: 54
Domme vraag:
Gebruik jij kernel mode debuggers en zo ja waarom?
Kernel mode debuggers zijn programma's die op ring 0 draaien en gebruikt worden om drivers te debuggen (en door crackers).
Als je geen idee hebt waar ik het over heb kan je gewoon doorgaan met de installatie

Is een waarschuwing, geen foutmelding, gaat over debugging programma's waarmee de virtuele scsi driver niet mee kan samenwerken.

dropl zei:
Domme vraag:
Gebruik jij kernel mode debuggers en zo ja waarom?
Kernel mode debuggers zijn programma's die op ring 0 draaien en gebruikt worden om drivers te debuggen (en door crackers).
Als je geen idee hebt waar ik het over heb kan je gewoon doorgaan met de installatie

Dom?? Waar slaat dat nou weer op. Ben in ieder geval blij dat jij zo 'intelligent' bent, want ik weet idd niet waar jij het over hebt.
Ik wacht nog wel even een normaal antwoord af, ok?? Thnx anyway.

Hier is een misverstand ontstaan. Hammar zegt "domme vraag: (dubbele punt, dus dom van hém). Hij en Lange Pier zeggen eigenlijk hetzelfde. Die melding die je kreeg was een waarschuwing voor een "gevaar" dat jij niet zult lopen. Alletwee zeggen ze: installeer maar.

Ter verduidelijking:
Met Hammar bedoel je waarschijnlijk mij. Sorry dat dit misverstand ontstaan is, ik bedoelde idd VAN MIJ een domme vraag: gebruik jij ...blabla

Boeing_737 zei:
Hier is een misverstand ontstaan. Hammar zegt "domme vraag: (dubbele punt, dus dom van hém). Hij en Lange Pier zeggen eigenlijk hetzelfde. Die melding die je kreeg was een waarschuwing voor een "gevaar" dat jij niet zult lopen. Alletwee zeggen ze: installeer maar.

En dat allemaal, terwijl domme vragen helemaal niet bestaan, domme antwoorden des temeer.:)

Enne Boeing_737, wil je mijn naam niet zo oneerbiedig gebruiken?:p ( een lekker vuurtje is nooit weg )

Maar TS, werkt 't nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan