Beste,
Voor alsnog zit ik met een probleem met de vereenvoudiging van de administratie. Het gaat om het invoegen van de adresgegevens van de klant in het excel bestand. Voorheen werd dit altijd handmatig getikt maar hier gaat nu zoveel tijd inzitten dat het simpeler moet kunnen, hoop ik
- excel bestand met adresgegevens
(F1 naam / F2 adres / F3 postcode / F4 woonplaats / F7 debiteurnummer)
- excel bestand met daarin de functies voor opmaken van totaal som en het daarover te berekenen BTW percentage 6 of 19 procent.
Nu is het dus de bedoeling dat ik een rekening opmaak in het tweede excelbestand en zodra deze klaar is ergens aan kan geven die klant moet ik hebben. Dat dan op de plek van envelopvenster naam,adres,postcode/plaats verschijnt. En op een andere plek in de factuur het debiteurnummer verschijnt.
Is dit mogelijk en zou iemand mij hierbij kunnen helpen ? Alvast heel hartelijk dank!
Mvg Roel Heijnen
Voor alsnog zit ik met een probleem met de vereenvoudiging van de administratie. Het gaat om het invoegen van de adresgegevens van de klant in het excel bestand. Voorheen werd dit altijd handmatig getikt maar hier gaat nu zoveel tijd inzitten dat het simpeler moet kunnen, hoop ik
- excel bestand met adresgegevens
(F1 naam / F2 adres / F3 postcode / F4 woonplaats / F7 debiteurnummer)
- excel bestand met daarin de functies voor opmaken van totaal som en het daarover te berekenen BTW percentage 6 of 19 procent.
Nu is het dus de bedoeling dat ik een rekening opmaak in het tweede excelbestand en zodra deze klaar is ergens aan kan geven die klant moet ik hebben. Dat dan op de plek van envelopvenster naam,adres,postcode/plaats verschijnt. En op een andere plek in de factuur het debiteurnummer verschijnt.
Is dit mogelijk en zou iemand mij hierbij kunnen helpen ? Alvast heel hartelijk dank!
Mvg Roel Heijnen