• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

debiteurnummers voor de factuurnummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dijkie01

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Bij een import vanuit het financiele systeem krijg je boven de facturen van een debiteur een regel te zien met daarin het nummer van de debiteur.

Voor het gebruik is het makkelijker dat ik voor elke factuurregel het debiteurnummer te zien krijg. Hoe kan ik dat het makkelijkst voor elkaar krijgen.

Hier staat een voorbeeldbestandje van zoals ik het uit systeem krijg.

Mvrgr,

Dijkie01

Bijlagen

Dijkie01,

Kijk eens of deze formule doet wat je wil.
Code:
="EUR : "&  RECHTS(A3;6)

Makrootje:
Code:
Sub snb()
    For Each ar In Cells(3, 1).CurrentRegion.Columns(2).SpecialCells(2).Areas
        ar.Offset(, -1) = ar.Cells(1).Offset(-1, -1)
    Next
    Cells(3, 1).CurrentRegion.Columns(2).SpecialCells(4).entirerow.delete
End Sub

Dijkie waarom open je een nieuwe vraag, terwijl je andere vraag ook nog openstaat ook al is daar een paar dagen geen antwoord gekomen?

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...-in-automatische-opmaak?p=4604541#post4604541

Ik had jou reactie over het hoofd gezien, maar het lijkt me zinvoller in het andere topic verder te gaan omdat je daar een tekstbestand hebt gezet waarmee de hele import en opmaak kan worden opgelost
inplaats van dat je nu 1 kleine stap oplost met deze deelvraag

Laatst bewerkt:
Sorry Roel. Dit moest even snel gebeuren - dus had er niet bij nagedacht. Alleen deze stap welke ik hier gepost had had ik ook nodig voor een privebestandje dat bijna dezelfde opmaak heeft.

Gr,
Dijkie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan