debug error

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiny1947

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Berichten
15
Ik heb een probleem ,ik ben lid van een borduurclub en dan kan je mappen delen .Nu heb ik in een map files zitten waar ik niks aan heb ,die map kan ik niet verwijderen hij geeft aan dat hij dit item niet kan vinden .Doe ik het bestand delete geeft hij aan Debug error en dan kan ik opniewbeginnen en sluit hij alles af en moet ik de map weer zoeken maar ik kan er niks mee
 
Ik zie geen bestandsnaam. Probeer dit bestand te verwijderen met een andere naam en/of extensie. Zorg iig dat dit bestand inactief is als je het wilt weghalen. Via crapcleaner kan je bijna alles wat in je pc zit op snelle wijze-en volledig- weghalen....http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

ssxs
 
kan ik dit zonder problemen downloaden en instaleren en ik kan de bestands naam niet veranderen, het is een bestand met een naam en type heet bestand dat staat er achter dus geem jpg of iets anders alleen bestand
 
Laatst bewerkt:
Dit ( crapcleaner) kun je zonder problemen downloaden - hier in helpmij verkopen wij geen onzin - .
Waarom geef je niet de naam van het bestand? Dan zijn we er waarschijnlijk zó uit.
SXXS en ik hoor het wel :)
 
de naam van het bestand is es design( type Bestand ) dat is zo raar het is geen design en heeft ook geen design type daar staat alleen (bestand) dus en geen pe design wat een borduur type naam is hopelijk heb je hier wat aan en is deze ccleaner er voor.

Ik heb de crapcleaner geinstalleerd, maar krijg het bestand + de map niet weg.

Groetjes
Tiny
 
Laatst bewerkt:
Mij is nog altijd niet duidelijk hoe het programma heet en welke extensie het gebruikt - da's toch niet zo moeilijk. Wellicht is er een removal tool voor... Heb jij het hier over Es Design?
 
het is geen programma het is een file die in een map zit dat staat er bij hoor bij borduur files .De map is ook geen onderdeel van een programma .ik weet niet hoe ik er een plaatje bij moet doen want anders had ik een printscrn er bij kunnen doen .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan