debug niet op opstartdiskette

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Heb elders een tip gekregen hoe ik na win XP ook win 98 kan installeren. Daarbij stond het volgende:

1. Maak (of download, bv van www.bootdisk.com) een Windows 98 bootdiskette waarop ook DEBUG.EXE staat.
4. Start op vanaf deze diskette en type: DEBUG < READ.SCR

Maar als ik op www.bootdisk.com een bootdiskette 98(zowel oem als custom) haal, staat daar geen debug.exe op. Wie kan me nu verder helpen????

ik heb van een win 98 computer debug.exe naar de a-schijf gekopieerd.. of zal dat niet voldoende zijn???

Geen idee. Kwestie van proberen:) Het lijkt me wel een goed idee aangezien je ook een win98 opstartdiskette hebt.

Snap het probleem niet met XP/98 installatie

In OS van win 2000, XP en 2003 bevatten een mogelijk om een tweede systeem te installeren, zie configuratie scherm.

MAAR VERMOEDELIJK IS JE BESTANDSSYSTEEM NTFS (veelal bij XP) win 98 draait alleen op FAT systeem kunt dit zien onder deze computer, c- schijf, eigenschappen.

Kunt dit alleen ongedaan maken met partion magic.
Dus van NTFS naar FAT32 wanneer je dan de win 98 schijf erinlegt, kun je deze gewoon installeren, tevens bezit partition magic de mogelijkheid om meer dan 2 besturingssystemen te installeren via het programma, maar lees wel GOED wat je doet, dat geklooi met diskette's is niet nodig, zet in de bios als eerste boot CD-Rom dan FDD dan HDD

Succes Remco:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan