DECCSPLUS beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
ik heb een NEC DVD + BRANDER, en wil ik daarmee gekopieerde dvd's branden alleen kom ik er helemaal niet uit, ik heb onlangs smartripper geprobeerd & dvddecrypter, maar allemaal mocht niet lukken omdat er een DECCSPLUS bevveiliging op zat.

hoe kan ik dan een dvd naar dvd kopieren, met ondertiteling enz...

dus alles wil ik rippen naar een kleiner formaat mte alleen de film en ondertiteling en geluid???

Wie kan mij helpen ???

Laatst bewerkt:
Voor het branden van DVD's het je een brander nodig die ook DVD's kan copieëren. Dit zijn er nog niet veel, maar gelukkig komen er steeds meer bij.
Voor een programma kun je het beste naar www.nero.com gaan, en daar Nero copieëren. Download ook gelijk de Nederlandse taal.
Nero kan DVD's gewoon copieëren, dus in zijn geheel. Je krijgt dan een excate copie van de DVD. Voor het copieëren van DVD's heb je ook de speciale DVD's nodig om de gegevens op weg te schrijven. Let hierbij op de groote van de DVD die je wilt copieëren.

Videokaarten -> Recorders. Verder zijn misbruikmeldingen niet bedoeld voor berichten:

sorry ik heb ook een dvd + brander en daarmee wilde ik dvd groter dan 4.7 rippen
maar er zit overal zo'n DECSSPLUS beveiliging op dus vandaar dat ik daar niet
omheen kom,
ik wil dus zeg maar dvd's met een beveiliging rippen met ondertiteling en geluid
zodat het op een + DVD past van 4.7 gb

Graag dus reageren door op 'Reageer op bericht' te klikken aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan