Deco x50 PoE geen stabiele verbinding

Wat zou je dan aanbevelen qua unifi?

ik weet niet of dit voor hier is.

ik heb er de laatste dagen ook al naar gekeken maar is wat complexer dan het systeem wat ik nu heb.
ik heb begrepen dat je de volgende apparaten nodig bent voor een netwerk

1 cloud gateway
2 switch (moet deze perse van unifi zijn? of kan ik mijn eigen netgear behouden?)
3 u7 type pro of pro max

Kan wel complexer wezen, maar wat je nu hebt werkt niet. Ik kan daarnaast ook niet inschatten of het probleem niet elders in je netwerk zit. Dus er is een kleine kans dat het probleem daarna nog steeds aanwezig is.

Cloud gateway heb je niet nodig. Software kun je prima op je eigen computer draaien, of eventueel de app gebruiken

Switch heb je al. Hoeft niet van Unifi te zijn

Ik zou maximaal de U7 Pro nemen. De max heeft op dit moment nog problemen. Met name met oudere 2,4GHz apparaten. Niet stabiel en wij leveren deze op dit moment ook niet aan klanten.

Je kunt ook voor de 6 serie gaan. Gaat namelijk nog wel even duren voordat je apparaten wifi 7 aankunnen.

oke bedankt voor je advies.
ik zou het verder ook niet weten waar het anders aan kan liggen, ik heb al met andere netwerk kabels buiten om geprobeerd ook na deze verandering ervaarde ik slecht internet.

vandaag weer veel problemen ervaart met het internet tussen 20:15 en 21:30
nogmaals een mail gestuurd naar tp-link.
hopen dat ik aankomende week een positieve nood aan hoor waar het aan ligt.

Ik hoop het voor je, want ik zie weinig reactie in hoeverre je mijn troubleshooting stappen hebt doorlopen.

Er komen hier een hoop zaken voorbij en elke stap eindigt uiteindelijk met de opmerking dat we gaan wachten op TP-link. Ik stop er dan ook geen moeite meer in.

Terug
Bovenaan Onderaan