decoden in grabit is traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
2
ik heb een vraag over het decoden in grabit.
Ik heb sinds kort een supersnelle verbinding, waarmee ik snelheden van 1,5 mb per seconde haal. Ik download veel films, dvds, dus met een grootte van 4,5 gb. Die rarfiles haal ik dus in een rap tempo binnen. Alleen het decoden van deze bestanden duurt erg lang. Een film bestaat uit +- 100 rar en par files, die heb ik dus na een uurtje binnen, maar dan is die nog 1,5 uur bezig om hem te decoden. Hoe kan dit komen?


ik heb de priority van het decoden al op het hoogste niveau gezet, verder is de map met caches files redelijk leeg.

Ligt dit aan grabit en moet ik maar opzoek naar een ander programma, zoals newsleecher.

Of komt het door mijn trage harde schijf die in mijn notebook zit, en moet ik opzoek gaan naar een snellere externe harde schijf.

Wie weet voor een antwoord?
 
harde schijf 5400 rp, dus lang niet zo snel als bij een desktop. Ik weet niet of het daaraan kan liggen.

En verder heb ik er 2gb werkgeheugen inzitten dus, dat lijkt mij wel snel genoeg.
 
Het kan ook wel eens aan je virusscanner liggen.
De gratis versie van AVG is ook nogal traag, de versie die je moet kopen heeft dit probleem trouwens niet,
Ik persoonlijk werk trouwens liever met NewsLeecher.
Met mijn verbinding haal ik in 3 kwartier een DVD5 binnen en die kan ik vrijwel meteen branden.
Als er een wat grotere reparatie met Quickpar nodig is duurt het wat langer natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan