Dedicated server BF Vietnam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
191
Ik probeer een dedicated server te draaien voor bf vietnam, ik heb versie 1,21 met de nieuwste Punkbuster (via evenbalance.com) hij start op en ik heb hem ingesteld, maar andere zien hem via internet niet!

Ik heb zeker te weten een internet server gestart en niet een lan server, ik heb de mensen het ip adres gegeven en de join poort.Ik heb in mijn firewall de poorten 5555,5556,5557, en de join poort 15567 open gezet (udp).

Mijn pc zit via een router vast aan een andere, als ik daar add server in vietnam doe en ik typ het ip adres in, dan zie ik de game en kan ik er op inloggen, maar andere zien hem niet!

Hoe kan ik dit oplossen?
 
Beide PC's zitten ACHTER de router.

De router heeft zijn eigen IP-adres, die je kunt vinden op http://www.whatismyip.com

Zorg ervoor dat je de port-forwarding van de router instelt. Kijk hiervoor in de handleiding van de router


Als mensen nu met het ip-adres van de router en de join-poort proberen te joinen dan worden die verzoeken doorgewezen naar je pc waar je de server op hebt draaien.

Als je er niet uit komt: stuur gerust een mail!!
 
Ik heb nu mijn router ingesteld als forwarding met de volgende poorten open 5555,5556,5557,15567 (join poort) en 23000 (gamespyarcarde poort), ik kan met een pc die op die router zit wel inloggen maar niet via internet.

In bf vietnam heb je trouwens 2 server modes, de dedicated en de BFVCC server manager, welke zou ik moeten pakken, die laatste is veel uitgebreider!
 
Bij wat is mijn ip krijg ik 86.92.16.243 te zien, maar mijn router heeft bij forwarding het volgende al ingevuld nml 192.168.123.... ik kan alleen die laatste 3 cijfers zelf invullen.
 
Bij wat is mijn ip krijg ik 86.92.16.243 te zien, maar mijn router heeft bij forwarding het volgende al ingevuld nml 192.168.123.... ik kan alleen die laatste 3 cijfers zelf invullen.

ik kan je wel verder helopen, maar daarbij is het handiger als ik op jouw pc kan inloggen met een programma zodat ik zelf kan kijken....., blind helpen is niet handig

Stuur me maar een mail, dan praten we over msn verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan