arjoderoon
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2007
ik wil middels een code de data in een beperkt bereik kopieren naar een nieuw werkblad en van dit werkblad vervolgens de naam aanpassen naar de waarde die in cel D1 van het nieuwe werkblad staat.
Hoe kan ik dit doen?
Ik had al wat gepuzzled waarbij ik uitkwam op
(obv de standaard macro recorder, en zelf heb ik die = range ("d1") toegevoegd.)
alleen daarbij krijg de worksheet niet de naam van cel d1 in het nieuwe werkblad, maar van cel d1 in het werkblad DAta SAP.
de code zal nog weer extra aangepast moeten worden want voor het eerste blad is de data die gekopieerd moet worden van cel A1 t/m D218, voor het 2e werkblad moeten de waarden gekopieerd worden in cel A1 t/m C218 en vervolgens in cel E1 t/m E218
enz tot en met kolom AC..
wie kan mij hiermee helpen?
Hoe kan ik dit doen?
Ik had al wat gepuzzled waarbij ik uitkwam op
Code:
Sheets("Data SAP").Select
Sheets.Add
ActiveSheet.Paste
ActiveSheet.Select
ActiveSheet.Name = Range("d1")
alleen daarbij krijg de worksheet niet de naam van cel d1 in het nieuwe werkblad, maar van cel d1 in het werkblad DAta SAP.
de code zal nog weer extra aangepast moeten worden want voor het eerste blad is de data die gekopieerd moet worden van cel A1 t/m D218, voor het 2e werkblad moeten de waarden gekopieerd worden in cel A1 t/m C218 en vervolgens in cel E1 t/m E218
enz tot en met kolom AC..
wie kan mij hiermee helpen?
Laatst bewerkt: