Deepburner zet mp3 op alfabet, hoe zet ik dit uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

punkin`Pete

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2005
Ik wil een berg mp3-tjes als data op een cd branden, maar als ik de nummers uit mijn shared folder sleep, zet Deepburner ze mooi allemaal op alfabet, maar ik wil juist alles lekker door elkaar.

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!

punkin'Pete.:evil: :evil: :evil:

Is met Nero niet anders, zou me verbazen als er een brandersprogje was die dat niet zou doen. MP3 wordt beschouwd als data, dit in tegenstelling tot .wav.

Even de naam veranderen naar bijv. 01 - artiest - song, dus overal 01, 02, 03 enz voor zetten. Misschien een oplossing?

Als ik drag and drop via windows in m'n cd drive houdt deze wel de volgorde aan die ik wil. Alleen branden lukt niet, het programma is beschadigd.

Kan ik misschien in plaats van alles in een keer ook bijvoorbeeld 10 keer 15 nummers branden?:rolleyes:

Het aanpassen van de tracknummers had ik ook al bedacht, maar 150 tracks aanpassen, tsja.:confused:

Ik hoop nog op een goed antwoord van iemand, misschien moet ik een ander brandprogramma downloaden. Ik heb snel ff 2 brandsessies achter elkaar gezet, en dit is een wat omslachtige manier om het op te lossen, maar......HET WERKT!!!!

Dus iedereen met een goed brandprogramma of dat juiste idee: schroom niet je kennis met mij te delen!!!!!!!

punkin'Pete:D

Zet de sortering eens op datum of op bestands grootte... is dat ongesorteerd genoeg?

Geplaatst door Ellasar
Zet de sortering eens op datum of op bestands grootte... is dat ongesorteerd genoeg?

Dat helpt maar gedeeltelijk, ik download niet zo vaak, maar dan wel veel tegelijk, zodat de datum hetzelfde is, dan heb ik nog steeds 20 of 30 nummers van dezelfde artiest achter elkaar.

En als je nou eerst een cd-image maakt met alle nummers erin zoals bijv. een .iso en die als image brandt? Dan heb je alle nummers zeker op willekeurige volgorde..

Als begrijp ik niet helemaal waarom je ze op willekeurige volgorde wilt hebben. Kun je op/in de player niet voor random kiezen?

Vond hier trouwens nog iets, al betwijfel ik of je er wat aan hebt.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tarabass
En als je nou eerst een cd-image maakt met alle nummers erin zoals bijv. een .iso en die als image brandt? Dan heb je alle nummers zeker op willekeurige volgorde..

Als begrijp ik niet helemaal waarom je ze op willekeurige volgorde wilt hebben. Kun je op/in de player niet voor random kiezen?

Vond hier trouwens nog iets, al betwijfel ik of je er wat aan hebt.

Vanwege de prijs heb ik mijn defecte cd-speler vervangen door een dvd-speler, die ook allerlei andere formaten aankan. Alleen heeft deze geen randomfunctie, want het is eigenlijk een dvd-speler.

Wat is een image cd, dit lijkt mij iets voor foto's oid.

Bedankt voor die andere topic, ik zal het eens proberen.

punkin'Pete.:confused:

Wat zojuist blijkt: Heb ik eindelijk een brandprogramma dat ze wel op willekeurige volgorde brandt, heb ik een MP3 speler die als een keurige Engelsman alles op alfabetische volgorde AFSPEELT!!!!!!!! Zo val je van de ene ellende in de andere.
Ik geef het op. :mad:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan