defect toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Mettes

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Mijn toestenbord op mijn ACER werkt niet meer.
Rare is dat ik nogwel in de setup kan voor het opstarten en daar alle pijltjes en enter kan gebruike maar als ik mijn wachtwoord moet ingeven voor aan te melden bij windows kan ik niet meer type.

Ik heb windows al opnieuw geïnstalleerd en het typen van de productcode ging maar het ingeven van mijn gebruikersnaam niet. Heb ik laptop open gevezen, connectors gecontrolleerd en uitglazen en toen ging hij tot ik herstarte.

Hopelijk kan iemand er aan uit en heeft een oplossing want ik heb geen flauw idee :(

Mischien werken de usb toetsenborden het wel.

Jij hebt je toetsenbord losgehaald van het moederboard?
Zo nee moet je dat even doen maar wees voorzichtig..als je hier geen ervaring mee hebt zou ik bellen met acer en het door hun laten doen...

Als je het wel kan moet ik je toetsenboard los klikken en dan de connector eruit halen en er opnieuw in plaatsen,.

De Numlock maakt niet uit. Ik kon geen letters intypen.

Normaal is in de winkel de connector er uit gehaald en opnieuw ingestoken.

Maar mocht het door de connector komen is het toch onlogisch dat ik in mijn setup kan dus zou ik denken dat het geen hardware fout is?

edit: net getest met een live cd van ubuntu en hierin kan ik wel typen. Zal mss nog eens proberen een andere versie van XP te installeren? (staat nu vista voor de 2de maal op)

Laatst bewerkt:
Even contact op nemen met de fabrikant en vragen hoe het zit lijkt me. Klinkt als een probleem met de drivers, maar met een toetsenbord voor een laptop zou dat niet mogen.

Kom je er in veilige modus wel uit?

Na mijn test met een live cd heb ik gewoon terug opgestart en het werkt.

Vraag me niet hoe het komt

Nog eens je starttopic gelezen maar wat bedoel je met:
Heb ik laptop open gevezen, connectors gecontrolleerd en uitglazen en toen ging hij tot ik herstarte.
Dat van die connectors snap ik, maar de rest :confused:

Ron

Ik zie nu dat het weer werkt. Succes verder en zet de vraag dan ook effe op opgelost

Laatst bewerkt:
Blijkbaar is het probleem niet opgelost na te herstarten werkt het weer niet.

ik dacht mijn batterij van mijn bios even te verwijderen en zien of dat helpt maar deze vind ik niet direct en vijs niet graag heel mijn laptop open

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan