Defect toetsenborg Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limburg2006

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Hallo allemaal,

Mijn COMPAQ V6000 laptop heeft gebreken met het toetsenbord. Je moet echt op een letter rammen, voordat die in beeld komt.
Ik heb hem voor deze problemen in juni 2009 opgestuurd naar HP, viel nog binnen mijn garantie. Kreeg ik hem terug en heb hem pas vorige week weer voor het eerst gebruik, kom ik erachter dat de problemen nog niet zijn opgelost.
HELP, wat moet ik doen, mijn garantie is afgelopen? Ik heb al een mail gestuurd naar HP, dat ze in gebreken zijn geweest. Ik ga echt niet betalen voor een reparatie, die door hun niet goed verricht is.

Tevens wil de laptop niet koud opstarten, met de adapter in het stopcontact. Ik moet de laptop steeds met de batterij opstarten. Dit klopt toch ook niet of wel?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet,

René

Hoi,

Niet zo handig om niet te controleren na de reparatie hoelang geven ze garantie op de reparatie en dat van de accu klopt ook niet hoe oud is het notebook precies/

modag

De laptop is 3 jaar oud. Ik had 1 jaar fabrieksgarantie en 2 jaar extra gekocht. Dus 3 jaar. Deze 3 jaar is in september 2009 afgelopen.
Ik had de laptop al die tijd niet nodig, heb hem pas vorige week in gebruik. Ik dacht het goed gemaakt, normaal controleer ik dat ook altijd. Maar doordat ik op vakantie ging enzo en andere dingen er tussen zijn gekomen, had ik pas afgelopen week tijd om weer eens mijn laptop te gebruiken.
De accu is ook 3 jaar oud.
Ik heb nergens iets gelezen, van dat zij garantie bij afleveren hebben.

Groet,

René

Hallo

Je hebt toch garantie op een uitgevoerde herstelling ??

Peter

Misschien kun je het probleem van de laptop iets helderder beschrijven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan