Defect videokaart coolertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Het coolertje wat op mijn Hercules 3D Prophet 4500 64 MB + TV-out zit is defect en wil niet meer draaien. Dit allemaal heel plotseling.

Is dit een software of hardware matig probleem en hoe valt het op te lossen?

En als het niet op te lossen valt zoek ik graag een vervangende. Ik wil niet meer dan 90 euro betalen en wil de zelfde kaart die ik nu heb of beter qua presaties.

Thx!

Werkt de kaart nog ? Lijkt mij hardwarematig dus kwestie van koeler met stofzuiger te lijf gaan of nieuwe erop.

Hallo,

dat is een hardwarematig probleem, je hoeft niet perse een andere videokaart te kopen. Je kan ook het koelertje gewoon vervangen deze zit namelijk met een stekkertje vast en een paar schroeven. Zo'n koeler heb je volgens mij wel voor 10 euro. Als je een andere videokaart wilt kopen kijk dan eens op www.tweakers.net bij pricewatch.
Maybe een Ati Radeon 9000 weet zo niet de prijs.

Greetz
A.I.

Okeeee waar koop ik zo'n Hercules coolertje? Moet hij ook van hercules zijn en verkoopt iederen Pc winkel dat?

Ati 9000 is beetje duur *shame*

Maakt niet zoveel als de RPM maar gelijk is van de koeler. Meeste computer-winkels verkopen het wel. Ik heb hetzelfde gehad met mijn voodoo 5500 pci kaart toen heb ik er gewoon een andere koeler opgezet die heb ik toendertijds bij de mediamarkt gekocht.
Greetz
A.I.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan