Defecte LG TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phranque

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2012
Berichten
3
Hallo,

Ik heb hier een LG 26lc41 Tv. De tv geeft geen enkel teken van leven meer sinds een piek of iets in het electronische netwerk thuis. Zo heeft de koelkast het begeven en dus ook deze tv. Nu ga ik er dus vanuit dat er iets geknapt oid is. Condensatoren vervangen kan ik namelijk zelf, dus dat wilde ik even onderzoeken.

Nu is het helaas zo dat ik geen bolle of geknakte condensatoren zie =/

even opsommen:

De TV gaf ineens geen tekenen van leven meer. Zo gaat het ledje op de voorkant niet aan, niks meer. Ik zie ook geen brandplekken of rariteiten op het moederboardje.

Graag vraag ik hiervoor jullie hulp. Mocht ik hier op het verkeerde forum zijn, vraag ik ook jullie hulp om mij te verwijzen naar een goed forum voor deze vraag.

Groeten, Frank.
 
Welkom op helpmij.nl :thumb:

Heb je aan het eindpunt van de voeding nog wel spanning?
Is die spanning die er is dan wel voldoende?
Evt. brandplekken zijn ook ruikbaar.
 
Hallo jackall, bedankt voor je reactie.

Welke voeding bedoel je? de kabel? want heb meerdere kabels geprobeerd. Ik heb ook de kabels van de voeding aansluiting losgemaakt. Wat dat betreft ben ik dan weer een leekje. Dus ik durf niet te zeggen tot hoever de stroom komt.
Hoe kan ik dat goed zien? het enige wat ik ter hande heb is een LED looplamp en wat basis gereedschap als in schroevendraaiers en tangetjes enzo :p
 
Ik heb trouwens een schroevendraaier gevonden waarmee ik spanning kan meten en die geeft aan dat er op het moederboardje gewoon nog stroom is, dus dat betekent dan dat de voeding niet defect is toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan