Defecte videokaart geleverd gekregen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nouja bedankt allemaal voor de hulp tot nu toe trouwens.

Ik denk dat ik de kaart terug stuur en een nieuwe terug krijg. Ik dacht dat de koeler gewoon van de videokaart goed door hoort te draaien, en niet stoppen en dan weer 1 draaitje en dan weer stoppen.. Hij wordt ook echt heet he na 1 minuut al, niet warm, maar echt heeel heet.

Ik hoop dat die nieuwe kaart dan wel goed werkt, en hopelijk ligt het dus aan deze kaart die ik nu heb. Ik heb er een 520watt voeding in zitten, en dat zou toch moeten werken? Dus ik weet niet of het aan de voeding of kaart ligt.. Nouja, misschien heeft iemand hier nog opmerkingen of tips, en verder houd ik jullie op de hoogte over hoe dit afloopt! Het is alleen erg irritant, want ik had verwacht vandaag heel de pc te kunnen installeren e.d.

Bedankt iniedergeval!:thumb:

Zo heb ik het gedaan, maar het is niet op gelost. De videokaart wordt ook enorm heet ookal doet hij nog niet veel. De ventilator/koeler van de videokaart draait ook helemaal niet goed door, en je hoort hem ook wel duidelijk. Ik ben bang dat de videokaart te heet wordt en hij daarom uitslaat. De PC opzich valt niet uit, want alle koelers en ventilatoren blijven gewoon draaien. Ik ben bang dat de videokaart gewoon kaduuk is.

Heb je al met een andere pci kaart geprobeerd bijv een oude uit die pc.
Het is logish dat de pc uitvalt bij hoge temps, doet mij pc al bij 70 graden..
Heeel erg iritant in de zomer dan slaat hij telkens uit.
Btw is het een nieuwe pc, als hij oud is kun je beste met een compressor ff uitblazen maakt heel veel verschil in temps.
Maar ik d8 dat die pc nieuw was maar ok ....

@bijvulling
Een videokaart vreet stroom dat moet ik je wel zeggen dat ligt mestal een de kracht van video kaart
dat is normaal 80w en 200w, van jou zou circa 120w verbuiken.
Dank niet dat het aan de voeding ligt want die hitte zegt voor mij al genoeg !

Me 500 post :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan