Defecte windows search bar

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewbMatt

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2014
Goede avond,

Ik weet niet precies of dit het juiste sub fora is. De zoek optie van windows search bar kan alleen programma's vinden..
Geen documenten of folders(C schijf en F niet), dit heeft zich er dus in uitgemond dat ik geeeeeeen idee meer heb waar mijn gehele harde schijf van mijn oude pc staat of waar ik deze kan vinden.
Heeft iemand hier een oplossing voor of in ieder geval een idee hoe dit komt.

Met vriendelijke groet

NewbMatt

Hoi NewbMatt

- Klik op Start
- Klik op Configuratie Scherm
- Klik op Programma's en onderdelen
- Klik op Windows-onderdelen in- of uitschakelen ( kijk ook plaatje onder ! ! ) ..

In volgende venstertje zoek maar Windows Search en vink je die AAN ( ! ) mocht niet aangevinkt is, en vervolgens HER-start je PC ..

NA herstarten ga maar nog eens naar Windows Verkenner ( van belang ! ! ! ) en open je die, klik in Verkenner op Map en zoek opties, klik in volgende venster op ALLE drie tabladen ( of gewoon en überhaupt op ALLE herstel sessie's dat je in Verkenner Map en zoek opties tegen komt ! ) zoals nu Algemeen/Weergave/ en ook bij Zoeken en bij alle drie heb je ook onder in venster tablaad Standaardinstellingen herstellen klik op die alle drie nog eens dus op Standaardinstellingen herstellen en herstart je weer PC,
laat maar horen of alles in orde nu is ..
ScreenShot001.jpg
ScreenShot002.jpg <<-- Als ik jou was zal ook bij Windows service's nakijken of Windows Search aan staat en op die ook, op opnieuw starten zal drukken ( standaard is Automatisch(vertraagd starten) ! ! )

Extra INFO ??
Klik -->> http://translate.googleusercontent....f.html&usg=ALkJrhhl-CxR3VBsba6lkbViT6_Q3V9O2Q

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan