definitiewaarschuwing norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenolaerts

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Hallo, ik krijg om de haverklap deze melding van norton...

Definitiewaarschuwing,

Uw virusdefinities zijn niet bijgewerkt,

en dan wat bla bla

en dan kan ik kiezen
- live update uitvoeren
- waarschuw mij weer over ... dagen

Hoe komt het dat ik deze melding steeds blijf krijgen. Telkens als is word, excel of eender welk programma open is het weer zover... nogal ambetant

Lijkt er op dat of je norton corupt is geraakt/ of je virusupdate abon is voorbij.

En van wanneer zijn je defenities dan en kan je Live Update wel uitvoeren??
Je abbo niet verlopen??

Kijk bij "vernieuwingsdatum" in het opstartscherm van Norton, daar staat tot wanneer je abonnement loopt...

Check ook of Automatische live update aanstaat, staat onderop in het beginscherm.

Voer anders de live-updat handmatig uit door op live-update te klikken in het beginscherm van Norton links bovenaan.

Suc6!
Anja.

Is je vraag nu opgelost?? Geef de topic dan ook "status opgelost", hebben anderen er ook wat aan;)

groetjes,
Anja.

Vraag is opgelost in die zin dat ik nu weet hoe het komt...
Bij abonnement op norton antivirus staat dat staat bij virusdefinities 22/12/04... inderdaad verlopen dus...
Bij vernieuwingsdatum staat 14/09/2005 ... dus dat loopt wel nog...
Automatische live update staat aan...
Moet ik dat abonnement verlengen ??? hoe belangrijk is dat en hoe doe ik dat ??
Sorry als ik stomme vragen stel, ben nog een groentje
(norton stond erop toen ik de pc kocht...geen officiele versie denk ik....)
:o

Eerst maar zorgen dat je virusdefinities weer bijgewerkt zijn. En voorlopig kan je nog tot 14 september updaten dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Tegen die tijd krijg je wel een berichtje met een link waarmee je je abbo kan verlengen als je dat wil.
Kost wel weer centjes natuurlijk. Je kan ook tegen die tijd voor een gratis scanner gaan. Avast en AVG zijn beide goed en gratis!

Kan iemand mij meer informatie geven over gratis-virusscanners en waar ik die kan downloaden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan