Defragmentatie hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Jens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Telkens als ik mijn defragmentatie start blijft deze op 0% steken en ik krijg bij mijn schijfcontrole het bericht dat er telkens naar mijn computer wordt geschreven waardoor de schijfcontrole telkens opnieuw start....weet iemand misschien hoe ik dit kan voorkomen of wat er mogelijk aan de hand is?:thumb:

zet je virusscanner eens uit.
Dat wil ook nog wel eens helpen.

Geplaatst door puppie
zet je virusscanner eens uit.
Dat wil ook nog wel eens helpen.

In veilige modus draaien er volgens mij geen actieve progjes meer mee...dacht ik. :)

Geplaatst door gezina

In veilige modus draaien er volgens mij geen actieve progjes meer mee...dacht ik. :)

Correct. En zeker geen AV of FW (teminste, als alles naar behoren werkt wel te verstaan :)).

In veilige modus deden zowel de defragmentatie als de scandisk het prima:D Bedankt voor jullie hulp:thumb:

Power Defrag 3 runs on Windows 95, 98, ME and XP but not yet on Windows 2000.

Die had ik al gezien ja. Maar...
bij het starten (onder XP!) krijg ik een melding dat NT of 2000 is ontdekt :confused:.

Geplaatst door vanschagen

Vraag steller heeft het in de titel regel over win95/98 hoor.

Dat weet ik. De vraag was al opgelost en ik vroeg het toen aan vanschagen ;).

Zo kun je zien dat mensen verschillend lezen.

Ik geef aan om de virusscanner uit te zetten, dan komt er meteen antwoord dat dit niet nodig is in de veilige modes. Ik heb het helemaal niet over veilige modes gehad.

XP_OC zegt: werkt niet in xp? hij krijgt daar netjes een antwoord op dat de vraag gesteld is in 95/98.
Dan komt er weer een reactie dat XP_PC een vraag stelde.

En zo zien we maar weer dat iedereen een andere leesstijl heeft.
Daarom is het duidelijk vragen ook zo van belang.

Klopt, misverstandje is snel ontstaan :). Ik bedoelde het niet verkeerd maar ik vond door de 'hoor' van vanschagen een beetje aanvallend overkomen.

no hard feelings ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan