Defragmentatie in 20 seconden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snoopy2108

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Hallo,

Ik heb een vraag over het defragmenteren van mijn harde schijven ik heb diverse freeware programma's gebruik ervoor zoals samrtdefrag en Auslogics Disk Defrag en het valt me dat ze binnen 20 seconden klaar zijn met defragmenteren met een schijf van 500 gb klopt dit dat het zo snel gaat en is het dan wel goed.

Bij de prorgamma's latenm ook van die gekelurde blokjes zien zoals in windows xp maar hij ik zie niet dat hij dingen verplaats en de witte vrije ruimte tussen de blokjes blijven staan.

Groetjes Rene

je moet es o&o defrag probere 30 dagen gratis dacht ik al deze doet er wel wat langer over kan je ook pauzeren en zo

Defragmentatie is hedendaags niet bijzonder veel meer nodig. Echter, het opruimen van de tijdelijke bestanden is eerder noodzakelijk. Hier zijn erg (te veel) veel programma's voor.

Zelf gebruik ik Ccleaner om dat soort spul op te ruimen (Dat wat een defragmentatie ook altijd deed, maar dan op een andere manier).

re

gaat snellen die handel opnieuw te installeren veel effectiever ook vroeger deed ik het ook op die manier van je maar dat duurt veeeel te lang .

maja ieder zen keuze he :D

gaat snellen die handel opnieuw te installeren veel effectiever ook vroeger deed ik het ook op die manier van je maar dat duurt veeeel te lang .

maja ieder zen keuze he :D

Weet jij uberhaupt wel wat defragmentatie doet?

cc cleaner gebruik ik ook en nog meer programma's en wat defragmentatie is nhoud dat weet ik wel alles bestanden netjes bijelkaar zetten zodat het openen opstarten van windows sneller verloopt zo heb ik het op google gevonden.
ik zie dat er meerder reactie hier zijn geplaats maar krijg maar een mail van een ractie

De meerwaarde van Ccleaner zit 'm in het opschonen van het register, het opruimen van tijdelijke bestanden gaat prima met schijfopruiming van Windows zelf. Hetzelfde verhaal voor defragmentatie, dat gaat ook prima met defragmentatie van Windows.
Hoe minder 'externe' schijfbeheerprogramma's je gebruikt, hoe kleiner de kans op computerproblemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan