Defragmentatie progammatje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hoe kan ik een defragmenter maken in VB2010 of VB08 (liefst 2010)?

Groet van Tim

Ik geef maar even een reactie aangezien ik ook bezig ben in VB2010. Dan krijg ik dus ook de reacties te zien gelukkig! Ja ik weet dat dit niks toevoegt maar vraag aan jou Dj Alva:
Hoe zorg je ervoor dat je in VB2010 een programma maakt dat ook werkt met .net framework 2.0 of 3.0 of 3.5? Want bij mijn programmas heb je nu overal .NET framework 4 nodig...

nee, omdat .NET Framework de basis is van VB, zonder .NET Framework werkt het dus niet

kan je ook niet instellen dat het gebruik moet maken van een lagere .net framework versie?

Als je een nieuw project aanmaakt in Visual Studio, kan je kiezen voor de framework versie, zie screenshot:

Capture.PNG

En hoe gaat dat in visual basic 2010???

Ik neem aan dat c# niet met de codes van VB kan werken.
Als C# ook goed is, installeer ik die ook!

Je programmeert je programma of in C# of VB... Het werkt beide evengoed, het is vooral wat je zelf wilt gaan gebruiken/leren. Daarnaast kan zijn er converters die C# naar VB kunnen omzetten en andersom.. http://www.developerfusion.com/tools/convert/csharp-to-vb/

Maar goed lijkt me sowieso handig dat je de code ook begrijpt ipv kopieren plakken of je nou voor c# of vb kiest.......

Lijkt mij ook handig!

Ik ga kijken of ik het vandaag kan doen, denk het niet.
Dankje

Is dat ook om een defrag programmaatje te maken in visual basic? Zoja welke link was het ook alweer:D?

ik heb het geprobeert maar 7 fouten die ik niet weg krijg, maar heeft er wel iemand een source code voor een screen recorder (naar .avi)?

ja en hoe zet je het in C#? Gewoon bij de codes plakken en uitvoeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan