Defragmentatie waarschuwing

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Regelmatig defragmenteer ik mijn schijf met het standaard defragmentatieprogrammaatje van Windows. Hoogstens resteert dan een enkel rood potloodstreepje op de analysebalk. Onlangs heb ik Smartdefrag (nieuw van de makers van het uitstekende Advanced Windows Care) geinstalleerd. Dat zou veel sneller en veel beter werken en het optimaliseert meteen je schijfvolgorde. Na een paar weken regelmatig gebruiken toch even het Windows defragmentatieprogrammaatje gebruikt ter controle. Dat gaf een enorme hoeveelheid gedefragmenteerde bestanden aan (anderhalve cm rood op de analysebalk)! Dat bleek ook na herhaalde pogingen niet door Windows of Smartdefrag te defragmenteren!! Vervolgens heb ik Defraggler (van iobit) gedownload. Die is er lange tijd mee bezig geweest om dat cluster te defragmenteren, maar slaagde er wel in. Let dus op als je het nieuwe programma Smartdefrag gebruikt. Controleer het resultaat met een ander programma.

ik heb een betere tip doe het gewoon niet^^ leeft je harddisk veel langer mee want door dat te doen loopt die aleen maar overtollige toeren te maken dus verkort je de levensduur er mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan