Defragmenteren lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heksemie

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2004
Berichten
31
Hallo !
Als ik wil defragmenteren of schijf scannen krijg ik de foutmelding dat dit niet kan daar iets steeds naar de harde schijf schrijft alhoewel alle prog. gesloten zijn incl. NAV2004 en ZA firewall ?
Hoe kan ik zien wat of wie steeds continue schrijft ? En hoe is dat te stoppen ?
Vanonder (LINKS) in de snelstartbalk ziet men steeds de logo's ook flikkeren wanneer er geschreven wordt naar C ?
Defragmenteren gebeurde im een mum van tijd tot opeens............?
Help...
Thanks....Toedeloe:confused:
 
Heb je toevallig een p2p programma wat misschien actief is?

Zo ja, schakel die uit en probeer het nog eens.

Lukt het niet ga dan naar Start/Uitvoeren.
Type daar in msconfig en klik op OK.
Ga naar het tabblad Opstarten en klik op Alles uitschakelen.
Ga nu naar het tabblad Services en klik met de muis in het vakje voor Alle microsoft-services verbergen.
Klik daarna op Alles uitschakelen.
Klik op OK en start de PC opnieuw op.

Ga dan defragmenteren.

Vergeet niet bij MsConfig weer alles in te schakelen na de defragmentatie.
 
Kan je ook niet in veilige modes komen om daar te defragmenteren, heb je dat al geprobeerd systeem opstarten en PF8 ingedrukt houden om zo computer je in veilige modus komt, succes..
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie comm. en ik ga dat straks ook proberen maar ik wil af van dat "iets" dat steeds naar C schrijft,dit is zomaar inééns gekomen en heb geen flauw idee wat het kan zijn,by the way wat is een p2p ?
Ik ben helaas een redelijke newbie op Pc vlak.
Kan dit een bug zijn van iets ? of een virus,NAV zegt alles OK !Ad-aware ook gelopen !
Ik kan misschien wel defrag. als ik jullie raad volg maar dat schrijven blijft zolang ik niet weet wat het is en kan uitschakelen,of ben ik verkeerd ?:8-0:
Greetz,Conny
 
Probeer eens te defragmenteren in veilige modus, zoals Humpe al aangaf.
Uitleg veilige modus:
http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

P2P(Peer to Peer) programma is een download programma, zoals Kazaalite.

Peer to Peer communicatie
Rechtstreekse communicatie tussen twee netwerkstations. Dit gebeurt dus zonder tussenkomst van een server. In een peer-to-peer netwerk kunnen onderling bronnen (resources) aan andere computers ter beschikking worden gesteld. Deze bronnen worden bij wijze van spreken gedeeld. Eigenlijk geldt dat alle aangesloten computers zowel server als client zijn. Een cd-romspeler of printer in een computer die deel uitmaakt van het netwerk, kan door alle aangesloten computers gebruikt worden.
Bron:
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3
 
Laatst bewerkt:
Sorry Guys maar nog niet OK,defrag. lukt idd. in veilige modus maar niet in normaal,krijg steeds..."herstart wgs. schrijven naar C" en dat gaat zo uren door,dus moet er iets zijn dat steeds runt,in veilige modus ook NAV gescand,niets gevonden,maar wat is dat ding dan toch ? ? p2p of andere zijn er niet,is een gewone zeer simpele thuisPc...misschien syst.herstellen naar datum ?,eigenlijk liever niet,ik wil gewoon dat die "schrijver" verdwijnt
HELP HELP,
Kusjes...Conny:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan