defragmenteren stopt op 65%

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmgras

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Berichten
192
Hii
Ik heb een probleem met defragmenteren. <Mijn pc schoont op maar stopt op 65%. Ook in de veilige modus stopt mijn pc op 65%
Wie kan me helpen hoe dit proces helemaal af te maken.. De pc is ook een beetje langzaam geworden.. met pagina openen en wisselen etcc. kan dit met defragmenteren te maken hebben???

Graag tips en liefst oplossingen..
 
Alle op de achtergrond draaiende software afsluiten wil wel eens helpen .
Metname virusscanners .
 
Probeer eens op te starten in de veilige modus (op f8 drukken voor windows xp scherm) en probeer van daaruit te defragmenteren.
 
Heb je al geprobeerd i.v.p. defagmenteren, het controleren van je schijf.
 
Dank voor de reacties.. Ik was vergeten te vertellen dat ik de veilige modus al geprobeerd heb en de newdefrag heb ik gedaan maar die stopt ook bij 65%....
wat kan ik doen??
wat is ivp defragmenteren?
 
Ben ik bang voor je dat Je Harde schijf stuk is.
Nieuwe of andere aanschaffen ,je huidige schijf er bij hangen en op Slave zetten ,en de data die je wilt bewaren overzetten.
 
oeiiii dasss niet leuk! Is er metr deze 65% schijf nog te werrken? of zal hij er binnenkrt helamaal mee stoppen??
En hoe kan een schijf defect raken??
Ik merk er naast de eerder genoemde dingen niets van.....
 
Heb je dit advies gegeven omdat het steeds op hetzelfde Persentage blijft steken , ook in veilige modes .

Je kan er best mee blijven werken ,alleen het risico dat je op de bepaalde plaats nu juist Data weg schrijft ,die dus niet meer terug te lezen zal zijn ,of corrupt zal wezen.
 
ok dat begrijp ik dank daarvoor!
Vraag van mij: hoe kan ik ervoor zorgen dat de data die ik opsla in die 65% worden geplaatst... ik heb nog genoeg ruimte op de schijf...
 
Dat kan maar dan moet je de schijf indelen met Fdisk en zorgen dat die 65% bijvoorbeeld in D valt

Dus C...D...E...F...E....net nagelang je de schijf wil indelen
 
Begrijp hier uit dat je je installatie zo wil laten!

1 je kan en nieuwe installatie doen ,en dan de schijf indelen,zo dat het koptte deel in een aparte Partitie valt.

2 je kan een Partitie manager nemen dat kan in Windows zelf gedaan worden
 
ok ik wil graag dat proberen.. hoe kom ik aan een partitie manager??

Ik hoop dat ik niet teveel vraag?!
 
ik heb het nog een keer geprobeerd met newdefrag in veilige modus...... daarna wil ik weer in het normale scherm werken.. maar... ik klik op normaal, mar de pc blijft nu in veilige modus opstarten???? hoe kan ik dit verhelpen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan