Deinstalatie sleutel kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinda317

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2013
Berichten
14
Ik heb perongeluk de deinstallatie sleutels gewist van regclean weet iemand hoe ik regclean toch kan verwijderen?

Alvast bedankt!
 
Een programma als Revo Uninstaller kan uitkomst bieden.....:thumb:
 
Ik zou de software gaan zoeken in de C:\Program Files map of de C:\Program Files (x86).
Dan de mappen compleet verwijderen. Windows Snapt toch niet meer dat het geïnstalleerd is.
Als je dat hebt gedaan kun je de software waarschijnlijk gewoon opnieuw installeren.

Success
 
Ik zou de software gaan zoeken in de C:\Program Files map of de C:\Program Files (x86).
Dan de mappen compleet verwijderen. Windows Snapt toch niet meer dat het geïnstalleerd is.
Als je dat hebt gedaan kun je de software waarschijnlijk gewoon opnieuw installeren.

Success

Ontzettend bedankt ik dacht dat ik mn computer naar de gallemieze had geholpen maar tevergeefs!!!!!!!!!!!


Bedankt!
 
Waarom zou je computer naar de gallemieze zijn als je iets niet helemaal goed verwijderd hebt ?
 
Nou, ik begrijp die reactie best wel. Veel mensen denken dat zelfs. Als je een beetje dieper in ICT wereld duikt zul je natuurlijk zien dat dit niet klopt.
Ik moest mijn moeder dat ook heel erg aan het verstand brengen. Pas na enkele jaren durft ze er mee te experimenteren haha :)
 
Nou, ik begrijp die reactie best wel. Veel mensen denken dat zelfs. Als je een beetje dieper in ICT wereld duikt zul je natuurlijk zien dat dit niet klopt.
Ik moest mijn moeder dat ook heel erg aan het verstand brengen. Pas na enkele jaren durft ze er mee te experimenteren haha :)
Maar het was eigenlijk een grapje want krijg een andere :D Maar me moeder krijgt deze
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan