deinstaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Ik heb mijn internet secuirtiy verwijderd en mijn norton, ik heb terug de internet secuirity eropgeplaats maar als ik dan wil mijn norton eropzetten dan zegt hij steeds er staat al een neiuwere versie op je pc. Maar die heb ik al verwijderd en ik kan ook de map van norton niet verwijderen dan zegt hij steeds navapscv.exe kan niet worden verwijderd. Weet er iemand een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt.

Erg duidelijk is je bericht niet. Heb je een oude Norton verwijderd en vervolgens een nieuwere geïnstalleerd?

Welke versie heb je verwijderd? Hoe heb je dat gedaan? Heb je daarbij ook het verwijdertooltje van Symantec gebruikt?

Ik heb een versie verwijderd (engels 2003) om een nederands erop te zetten van 2002 maar die norton kon ik niet appart verwijderen omdat hij in het programma internet secuiruty zat.

Als ik nu wil mijn nieuwe norton instaleren wilt hij dit niet doen. Hij zetg er is een nieuwere versie aanwezeig, maar mijn vraag is hoe kan ik die nu helemaal verwijderen zodanig dat ik mijn nederlandse norton kan instaleren?

Sorry, maar ik denk dat je niet goed begrijp wat ik wil zeggen.

Ik zal het nog eens duidelijk uitleggen.

Ik heb dus een norton internet secuirity 2003 (met een virusscanner inbegrepen zoals je al zei. Maar ik wow gewoon mijn norton antivirus deinstaleren om een andere erop te zetten, maar aangezien de norton in Nis zit kon ik hem niet appart verwijderen. Ik moest dus Nis openen en van daaruit norton antivirus verwijderen. Ik heb mijn pc herstart en begon ik met het instaleren van mijn andere norton. Het probleem is nu dat hij steeds zegt dat er een nieuwere versie aanwezig is en dat ik eerst die moet verwijderen. Maar hoe kan ik die nu verwijderen als ik hem al heb verwijderd :confused: ?

Ik heb zelf al geprobeerd heel nis te verwijdern en dan norton te instaleren maar ook dit haalt niets uit.

Ik snap goed wat je bedoeld, vandaar mijn bericht.;)
Heb je het tooltje nou geprobeerd?

Het kan ook zijn dat het door Internet Security zelf komt.

het tooltje, maar ik begrijp niet goed wat je re moet meedoen :)

Kan jij het eens niet uitleggen :D :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan