Deinstalleren van een spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Beste mensen,

Reeds heb ik het spel Brothers In Arms: Earned in Blood geïnstall. Nu ging er iets fout op het einde van het installeren. Omdat deze niet goed is afgerond krijg ik het spel niet van mijn schijf.

Zijn er ook manieren om een spel van je schijf te halen zonder dat je de normale uninstall. gebruikt?

Graag hoor ik van U.

M.v.g.

AdXenos :cool:

hoi, misschien heb je het spel er inmiddels al af, maar is het niet gelukt, kun je het met ccleaner proberen, die heeft bij mij ook een half geinstalleerd spel verwijderd.
groetjes, amiek

amiek58 zei:
hoi, misschien heb je het spel er inmiddels al af, maar is het niet gelukt, kun je het met ccleaner proberen, die heeft bij mij ook een half geinstalleerd spel verwijderd.
groetjes, amiek

Bedankt voor je reactie.

Nee het spel is er nog niet af. Waar kan ik ccleaner vinden?

M.v.g.

AdXenos

ja, sorry, bedacht me later dat ik de link had moeten meesturen. Bandit, bedankt voor de aanvulling.

amiek58 zei:
ja, sorry, bedacht me later dat ik de link had moeten meesturen. Bandit, bedankt voor de aanvulling.

Ik heb ccleaner geinstalleerd, nu zag ik dat Brothers In Arms zowiezo niet in de software lijst staat. Wat moet ik nu doen met ccleaner?

Ik zou zeggen dat ik bij: problemen, scannen naar fouten en dan moet herstel geselecteerde fouten, klopt dat?

Gr.

AdXenos

hoi, ja, je moet even scannen naar problemen en dan krijg je waarschijnlijk een hoop registervermedingen die met het spel te maken hebben. ik vink meestal alles aan wat hij vindt om te verwijderen, als je dat doet is het wel handig om een backup te maken (vraagt ie automatisch om) zodat als er wat misgaat je de boel terug kunt zetten.

ff aanvulling, het spel zelf zul je sowieso niet in je software zien staan omdat de installatie niet volledig is.

amiek58 zei:
ff aanvulling, het spel zelf zul je sowieso niet in je software zien staan omdat de installatie niet volledig is.

Ik heb het bovenstaande gedaan, hij vraagt niet om opnieuw op te starten, klopt dat?

Ik zie het spel nog wel in het startmenu staan.

nee, hij vraagt nooit om opnieuw opstarten, het kan natuurlijk dat het spel nog in je startmenu , daar staan de programmas die je de laatste tijd veel gebruikt hebt, kun je eruit verwijderen (rechtsklik, verwijderen)

amiek58 zei:
nee, hij vraagt nooit om opnieuw opstarten, het kan natuurlijk dat het spel nog in je startmenu , daar staan de programmas die je de laatste tijd veel gebruikt hebt, kun je eruit verwijderen (rechtsklik, verwijderen)

Het is gelukt, bedankt voor je hulp. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan